Toon posts:

krijg GeForce 7600GS er niet uit (AGP)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag m'n videokaart uit het AGP slot halen maar dit lukt me niet, hij zit vast op 1 punt. Ik heb al wat opgezocht op het internet over AGP sloten en ze zeggen dat er een kleptje is, een hendeltje ofzo dat je moet opheffen en dat je hem dan eruit krijgt. moederbord: D945GPM en videokaart staat in topictitel. Ik heb al vanalles geprobeert om deze kaart eruit te krijgen. Iemand die mss een tip weet?
Alvast bedankt
Jasper

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 00:23
Aan de achterkant van het slot zit inderdaad vaak een klepje / klemmetje / lipje dat om je videokaart heen haakt. Binnen ±1 centimeter van het slot. Dat dingetje moet je openen om hem eruit te krijgen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-07 18:27

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Achteraan het AGP slot zit mestal een borgclipje om ervoor te zorgen dat de kaart niet uit het slot kan vallen of kan kortsluiten.

Meestal kun je dit clipje naar achteren klikken, of omlaag buigen afhankelijk van het moederbord.

[Edit]
Soort van, te laat. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 18-07-2007 19:25 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

Topicstarter
Aja bedankt, kzal dan nog eens moeten goed kijken, kan er niet veel van zien, er hangt nog een passieve koeler aan (die ik wil vervangen door een actieven). Kzal dan es eronder 'kotteren' met een schroevendraaier :p

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-07 18:15
Zou maar voorzichtig doen met die schroevendraaier anders kun je er straks nog meer uithalen om te vervangen. :P

Die klemmetjes zitten trouwens aan de rechterkant van het AGP slot, als je een standaard toren hebt dus richting the voorkant van je kast, niet dat je aan de verkeerde kant dingen eraf gaat slopen.

Verwijderd

Topicstarter
Er zit inderdaad een stokje aan de rechterkant van het slot, ma kan daar lik niet veel aan bewegen. Zit er mss iets meer onder de kaart?

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-07 07:13
Toch moet je die hebben. Veelal naar beneden drukken of toch eens wat proberen, daarmee moet ie los komen :)

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-07 17:42
haal anders je moederbord eruit (niet zo veel werk) met je videokaart er nog in...
dan kun je op je gemakt die videokaart loshalen...

Even niets...

Pagina: 1