Printer met scan naar pdf mogelijkheid

Pagina: 1
Acties:
  • 4.618 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik zoek een consument / klein thuiskantoor printer waarmee ik het volgende wil doen:

Ik heb 1x per maand een stapel papier die ik in PDF op de computer wil hebben (elk los als pdf of samen in 1 bestand) Aangezien dit nogal een stapel is, wil ik deze via een bovenlader scannen. Zo kan ik het gewoon de stapel papier in de bovenlader gooien, de opdracht tot scannen geven en even later alle files op mijn computer vinden. Een netwerkaansluiting is ook handig.

Nu had ik al wat gezocht en de HP Officejet 6310 had ik gevonden. Deze kan scannen en heeft een bovenlader (en netwerkaansluiting), maar zou deze ook mijn taak kunnen uitvoeren? Of moet ik dan op zoek naar een specifiek stuk software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:57
Dan moet je zowiezo op zoek naar een stuk software. Misschien zijn de diverse PDF printdrivers iets voor jouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Iets duurder heb je een HP die alles doet. Middels mail of een software client levert hij het direct af als pdf. Nog duurder heb je ze met text herkenning, dan worden de pdf's een stuk kleiner.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
DukeBox schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 18:40:
Iets duurder heb je een HP die alles doet. Middels mail of een software client levert hij het direct af als pdf. Nog duurder heb je ze met text herkenning, dan worden de pdf's een stuk kleiner.
Welke HP doel je op dan?

Ik ken kopieerapparaten (Ricoh's) die dat inderdaad ook doen, alleen zijn die voor mij onbetaalbaar. Ik zoek dus zoiets voor kleinkantoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Rebunted op 18-07-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

de HP N6010 is niets voor je ? Zit je rond de 400€ is toch wel te doen als kleine MKB-er ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
DukeBox schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 18:46:
de HP N6010 is niets voor je ? Zit je rond de 400€ is toch wel te doen als kleine MKB-er ?
Bedankt voor je hulp. Maar dat is enkel een scanner. Ik zoek wel iets waar ik ook mee kan printen en kopieëren. Budget is inderdaad ongeveer 400 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door Rebunted op 18-07-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Goh.. zo moeilijk is het toch niet om dan ff verder te klikken. Weet niet of kleur een vereiste is, maar een standaard all-in-one met pdf functionaliteit zoals een 1005mfp zit je op een krappe 500€, kleur zoals een LJ2800 rond de 800€..

Ik zou gewoon eens de winkel binnen lopen.. (een fysieke :P) en daar e.e.a. vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-07 09:06

r0b

Wil je scan-to-email / scan-to-file functionaliteiten, of volstaat simpel TWAIN-scanning?
(Bij TWAIN zul je wel aan een USB-connectie vastzitten wbt het scannen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:13
Elke HP allinone met scanfunctie heeft die pdf-mogelijkheid in de software zitten, afaik.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:47
-

[ Voor 146% gewijzigd door Master__R op 19-08-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 17:37

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Als het maar 1 keer per maand is, kun je het ook naar een copyshop brengen. Als ze een beetje een profi multifunctional of scanner hebben, kunnen ze het gelijk omzetten naar searchable PDF. Dat kan namelijk met al die goedkope multifunctionals niet. Die maken er gewoon plaatjes van, verpakt in een PDF bestand.

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
DukeBox schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:07:
Goh.. zo moeilijk is het toch niet om dan ff verder te klikken. Weet niet of kleur een vereiste is, maar een standaard all-in-one met pdf functionaliteit zoals een 1005mfp zit je op een krappe 500€, kleur zoals een LJ2800 rond de 800€..

Ik zou gewoon eens de winkel binnen lopen.. (een fysieke :P) en daar e.e.a. vragen.
Die 1005mfp heeft helaas geen bovenlader zodat ik elke pagina opnieuw moet laden.

De LJ2800 is wel naar mijn wens, alleen hoe zie je dat deze scannen (meervoudig) naar de computer / e-mail kan? Ik kan dat namelijk niet in de specificaties vinden... Hoe zie je dat? De LJ2820 kost volgens de pricewatch een kleine 700 euro incl. btw. Pittig bedrag, maar als dit de enigste is...
Rob.. schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:18:
Wil je scan-to-email / scan-to-file functionaliteiten, of volstaat simpel TWAIN-scanning?
(Bij TWAIN zul je wel aan een USB-connectie vastzitten wbt het scannen)
Scan to e-mail of scan to file maakt me niet zoveel uit, zolang ik de hele meuk maar in 1x in de bovenlader kan stoppen en het op mijn pc komt. (dat ik nog wel kan kiezen tussen alles in 1 file of alle files los). Het liefst wel via het netwerk, dus TWAIN valt dan af.
StevenK schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:20:
Elke HP allinone met scanfunctie heeft die pdf-mogelijkheid in de software zitten, afaik.
Ik heb nu ook een all-in-one (simpel ding, PSC1350), maar krijg het daar niet mee voor elkaar.
Master__R schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:25:
Ik heb er hier beneden in de schuur 1 van dell staan die het ook kan, kost nieuw ongeveer 400-500 euro.

Je kan trouwens ook eens kijken op www.copier-outlet.nl

Daar heb ik ook wel eens een printer gekocht (daar verkopen ze refurbished ricoh spul), misschien kun je hun even bellen.
Ik zie daar helaas alleen van die grote lompe apparaten staan, dit apparaat moet het liefst nog wel op een bureau passen. Wel bedankt voor de tip :)
adoy schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:33:
Als het maar 1 keer per maand is, kun je het ook naar een copyshop brengen. Als ze een beetje een profi multifunctional of scanner hebben, kunnen ze het gelijk omzetten naar searchable PDF. Dat kan namelijk met al die goedkope multifunctionals niet. Die maken er gewoon plaatjes van, verpakt in een PDF bestand.
Probleem is dat het mijn in- en verkoopfacturen zijn + mijn rekening afschriften. Deze wil dan digitaal naar de boekhouder sturen. Voel me er niet echt lekker bij deze aan nog een derde (de copyshop) in handen te geven.

[ Voor 4% gewijzigd door Rebunted op 18-07-2007 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Laatst online: 23-07 02:04
Gaat wat boven je budget ben ik bang, maar de HP LJ 2840 AiO die ik hier heb staan doet wat jij wil, en meer.

Maar om alleen die dingen door te sturen naar je boekhouder vind ik het wat ver gaan.

Rekeningafschriften kun je via internetbankieren ook gewoon naar pdf printen, met bijv cutepdf writer (kost niets).
Je eigen facturen kun je op diezelfde manier ook naar pdf printen, en dan blijft er alleen nog wat losse bonnen over. En daar kun je zelf heel wat uren vooor scannen.Kun je zelfs nog een herintreder voor in dienst nemen ;)

Maar goed, de keuze en de beslissing is aan jou .

[ Voor 5% gewijzigd door aZuL2001 op 18-07-2007 22:11 . Reden: url added ]

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
aZuL2001 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:10:
Gaat wat boven je budget ben ik bang, maar de HP LJ 2840 AiO die ik hier heb staan doet wat jij wil, en meer.

Maar om alleen die dingen door te sturen naar je boekhouder vind ik het wat ver gaan.

Rekeningafschriften kun je via internetbankieren ook gewoon naar pdf printen, met bijv cutepdf writer (kost niets).
Je eigen facturen kun je op diezelfde manier ook naar pdf printen, en dan blijft er alleen nog wat losse bonnen over. En daar kun je zelf heel wat uren vooor scannen.Kun je zelfs nog een herintreder voor in dienst nemen ;)

Maar goed, de keuze en de beslissing is aan jou .
Dat is eigenlijk wel waar ik hem voor ga gebruiken ja. Daarom is 700 euro wel wat aan de hoge kant.

Ik hoop dat er iets is tot 400 euro, maar ik kan zo bij de specificaties niet vinden wanneer een apparaat kan wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Maar als je 700€ teveel vind, is dan gewoon een los apparaat die alle kan voor 400€ niet veel makkelijker ? Voor 300 kun je daarnaast nog steeds een hele goeie all-in-one nemen zonder doc feeder enz.. (of gewoon de printer gebruiken die je nu hebt?).
Die losse zijn niet zo groot.. en als je hem niet gebruikt zet je hem gewoon uit en in de kast of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
DukeBox schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:29:
Maar als je 700€ teveel vind, is dan gewoon een los apparaat die alle kan voor 400€ niet veel makkelijker ? Voor 300 kun je daarnaast nog steeds een hele goeie all-in-one nemen zonder doc feeder enz.. (of gewoon de printer gebruiken die je nu hebt?).
Die losse zijn niet zo groot.. en als je hem niet gebruikt zet je hem gewoon uit en in de kast of zo.
400 voor scanner + 300 voor goeie all-in-one is ook weer 700 euro ;) 400 euro voor alles is max.

Zo'n 6310 heeft opzich alles; bovenlader, scanner, netwerkaansluiting. Dan zou ik moeten kijken of ik daarmee meerdere pagina's in 1x kan scannen via de bovenlader...

[ Voor 8% gewijzigd door Rebunted op 18-07-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Dat kan prima. Ik gebruik de voorloper ervan regelmatig, op een wat luidruchtige hdd na een erg fijn apparaat.
Echter, zoals eerder aangegeven. PDF is alleen maar in plaatjes. Wil je het in text zit je vast aan een pc ertussen of een in een heel wat hogere prijsklasse (>2000€).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
DukeBox schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:45:
Dat kan prima. Ik gebruik de voorloper ervan regelmatig, op een wat luidruchtige hdd na een erg fijn apparaat.
Echter, zoals eerder aangegeven. PDF is alleen maar in plaatjes. Wil je het in text zit je vast aan een pc ertussen of een in een heel wat hogere prijsklasse (>2000€).
Luidruchtige harde schijf? :?

PDF naar plaatjes of naar tekst maakt me niet zoveel uit. Als het maar in PDF op de pc komt (het wordt toch niet bewerkt). Maar bij dat apparaat zit software bij om wat ik wil te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Weet niet of die 6310 er ok een heeft, maar de voorloper heeft een 20GB hdd om tijdelijk op te slaan zodat hij kan blijven scannen en tegelijkertijd omzetten naar pdf. Vervolgens word dat op een pc gezet in een aangewezen folder of gemaild. Je kunt er zelfs voor kiezen dezem iddels nsf/ftp(http?) er zelf af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n huis-tuin-en-keuken Epson All-in-one (RX 420) van € 120,- kan gewoon scans in PDF omzetten (ook gewone tekst: PDF briefformaat, dus dat maakt idd. niets uit), hoor. Informeer bij verschillende fabrikanten naar meegeleverde software zou ik zeggen...

Edit 2:
Ik heb 1x per maand een stapel papier die ik in PDF op de computer wil hebben (elk los als pdf of samen in 1 bestand) Aangezien dit nogal een stapel is, wil ik deze via een bovenlader scannen. Zo kan ik het gewoon de stapel papier in de bovenlader gooien, de opdracht tot scannen geven en even later alle files op mijn computer vinden. Een netwerkaansluiting is ook handig
Uhum, of je leest de TS gewoon goed :$ Wellicht dat dit dan iets voor je is? Lijkt me aan je wensen te voldoen. Qua inkt blijft het ook redelijk betaalbaar: Link. (Zie dubbele cartridge- & reinigingsset. Heb zelf goede ervaringen met deze shop/eigen-merk producten, zie shopsurvey).

Reviews:

http://www.pcmag.com/article2/0,1895,2070864,00.asp
http://www.itreviews.co.uk/hardware/h1172.htm
http://www.trustedreviews...-Multi-Function-Device/p1

't Is alleen niet zo'n hele snelle...

Pricewatch link. M.a.w. +/- € 155,- incl. verzendkosten en BTW.

[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linium C300

www.veenman.nl heeft hele uitgebreide keuze aan printers/scanners...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Je zal eigenlijk de keuze moeten maken tussen een software (goedkoper maar in de goedkoopste regionen niet bijster snel) of hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
DukeBox schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 18:53:
Je zal eigenlijk de keuze moeten maken tussen een software (goedkoper maar in de goedkoopste regionen niet bijster snel) of hardware.
Nah de snelheid maakt opzich niet zoveel uit, als ik er maar niet bij hoeft te zijn. Dat hij er een half uur over doet om die stapel papier te verwerken boeit niet, zolang ik maar niet elk blaadje er onder hoef te leggen / elke keer op knoppen oid moet drukken.

De hp officjet 7210 is ook zo'n apparaat welke wel de bovenlader ed heeft. Of de officjet pro l7580. Ik moet dus alleen maar weten of met zo'n apparaat (via de software) het mogelijk is om mijn doel te halen?

[ Voor 7% gewijzigd door Rebunted op 19-07-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:03
edit: laat maar, geen ADF.

Scannen naar PDF doe ik zelf met Paperport, ben nooit zo gecharmeerd van 400+Mb aan HP directormeuk.

[ Voor 26% gewijzigd door DJSmiley op 19-07-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
DJSmiley schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:30:
edit: laat maar, geen ADF.

Scannen naar PDF doe ik zelf met Paperport, ben nooit zo gecharmeerd van 400+Mb aan HP directormeuk.
Die kan ook in 1x doorscannen? De bovenlader vol en de hele meuk in 1x scannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@J-Media, mooi ding die HP Officejet 7210! Dacht ff eigenwijs die info wel voor je te kunnen vinden.. ehum. Niet, dus...

[Gewoon Googelen en bladeren door de handleidingen van HP Image Zone foto en imaging software: HP Director, HP Document Viewer, HP Photo Gallery, HP Image Editor, HP Instant Share™, HP Send to Application, HP Photo Prints, HP Creative Photo Projects, HP Album Printing, HP Quick prints, Readiris OCR]

Uhm... had je uiteraard ook al gedaan. Wel raar, hè?

Je bent niet teruggekomen op die suggestie van die Brother machine van mij. Moet ook eerlijk zeggen dat die HP wel ff wat beter scoort (Review), maar dat mag dan ook wel voor de meerprijs.

Anyway, met zoeken ben ik er in ieder geval wel achter gekomen dat je met die Brother wel kunt doorladen (ADF) en scannen: Link. Vraag alleen bij dat apparaat is hoeveel PC's je in het netwerk hebt staan en/of je meer dan 35 pagina's ADF wil scannen.

Anyway, met de BTW eraf en de relatief goedkope inkt, wellicht toch een optie mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen achterhalen (een mail naar HP zou toch verheldering moeten kunnen brengen?). Brother klinkt mij als copier merk nou niet bepaald "B" in de oren..

BTW: Het zou wel knudde van HP zijn als zo'n € 100,- goedkope Brother wel over jouw gewenste opties zou beschikken en die Officejet 7210/Pro l7580 niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een HP Scanjet 7650 scanner aangesloten op een Axis 70U kan alles wat je wil.
Die Axis 70U heeft een webinterface, een LCD-schermpje, een een toetsenbordaansluiting.
Je kan via de webinterface profielen aanmaken, waarin je de kwaliteit van de PDF, kleur/zwart-wit, ADF etc. kan aangeven. Je kan ook locaties aanmaken, bijvoorbeeld een netwerkprinter, een FTP-server, een e-mailadres (je kan het adres dan intypen met het toetsenbord aan de Axis).
De HP Scanjet 7650 heeft een ADF. Als je een profiel aanmaakt waar de ADF gebruikt wordt en alles in een PDF met bijvoorbeeld JPEG-compessie laat stoppen kunnen er ongeveer 200 zwart-wit pagina's in 50MB. Nieuw kost het ongeveer €900 incl. BTW maar je kan er later dan wel altijd een andere scanner op aansluiten en elke printer in het netwerk gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 23:06:
@J-Media, mooi ding die HP Officejet 7210! Dacht ff eigenwijs die info wel voor je te kunnen vinden.. ehum. Niet, dus...

[Gewoon Googelen en bladeren door de handleidingen van HP Image Zone foto en imaging software: HP Director, HP Document Viewer, HP Photo Gallery, HP Image Editor, HP Instant Share™, HP Send to Application, HP Photo Prints, HP Creative Photo Projects, HP Album Printing, HP Quick prints, Readiris OCR]

Uhm... had je uiteraard ook al gedaan. Wel raar, hè?

Je bent niet teruggekomen op die suggestie van die Brother machine van mij. Moet ook eerlijk zeggen dat die HP wel ff wat beter scoort (Review), maar dat mag dan ook wel voor de meerprijs.

Anyway, met zoeken ben ik er in ieder geval wel achter gekomen dat je met die Brother wel kunt doorladen (ADF) en scannen: Link. Vraag alleen bij dat apparaat is hoeveel PC's je in het netwerk hebt staan en/of je meer dan 35 pagina's ADF wil scannen.

Anyway, met de BTW eraf en de relatief goedkope inkt, wellicht toch een optie mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen achterhalen (een mail naar HP zou toch verheldering moeten kunnen brengen?). Brother klinkt mij als copier merk nou niet bepaald "B" in de oren..

BTW: Het zou wel knudde van HP zijn als zo'n € 100,- goedkope Brother wel over jouw gewenste opties zou beschikken en die Officejet 7210/Pro l7580 niet...
Dat software lijstje had ik ook wel gevonden. Maar ik kan er niet in vinden met welk en hoe ik voor elkaar krijg wat ik wil.

Ik heb zeker naar de brother gekeken, al heb ik wel een beetje een "B" merk gevoel erbij. Kan natuurlijk helemaal mis zitten. Hij komt op max. 5 pc's.

Ik zal een mail naar HP sturen. De Pro L7580 vind ik ook wel een mooi apparaat, kan ook goedkoop printen (goedkoper dan laser beweren ze) en is ook nog mooi in het zwart :)
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:03:
Een HP Scanjet 7650 scanner aangesloten op een Axis 70U kan alles wat je wil.
Die Axis 70U heeft een webinterface, een LCD-schermpje, een een toetsenbordaansluiting.
Je kan via de webinterface profielen aanmaken, waarin je de kwaliteit van de PDF, kleur/zwart-wit, ADF etc. kan aangeven. Je kan ook locaties aanmaken, bijvoorbeeld een netwerkprinter, een FTP-server, een e-mailadres (je kan het adres dan intypen met het toetsenbord aan de Axis).
De HP Scanjet 7650 heeft een ADF. Als je een profiel aanmaakt waar de ADF gebruikt wordt en alles in een PDF met bijvoorbeeld JPEG-compessie laat stoppen kunnen er ongeveer 200 zwart-wit pagina's in 50MB. Nieuw kost het ongeveer €900 incl. BTW maar je kan er later dan wel altijd een andere scanner op aansluiten en elke printer in het netwerk gebruiken.
900 euro is me een beetje teveel van het goede. Het max is toch 400 euro.

Ik denk toch dat ik nu voor de HP Officejet Pro L7580 ga. Deze kan volgens mij wat ik wil. Helaas kan deze niet direct naar pdf printen, maar wel naar .jpg (deze kan ik heel snel omzetten naar pdf met adobe acrobat 8 pro). Ik wacht de mail van HP nog ff af :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rebunted op 21-07-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 17:37

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Heb je al bij Xerox gekeken? De Phaser™ 3200MFP heeft een documenteninvoer van max 30 pagina's en met de bijgeleverde software kun je documenten omzetten naar searchable PDFs. Adviesprijs zonder NIC is €329 en met NIC €429. (Zonder NIC kun je scannen met een TWAIN driver en dat laten omzetten naar PDF met de software...)

[ Voor 18% gewijzigd door adoy op 22-07-2007 19:50 ]

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Ik kreeg deze mail van HP.
Dank u wel voor het gebruik van de HP Klantenondersteuning. Mijn naam is Sjoerd van der Veer en ik zal proberen u van dienst te zijn.

Om meteen antwoord te geven op uw vragen. U kunt inderdaad automatisch laten scannen met de L7580. De document invoer zal de bladzijden na elkaar zelf invoeren en scannen. De resultaten worden echter alleen in 1 document geplaatst en niet in verschillende documenten.
Hij kan dus wat ik wil. Ik heb dan ook de Officejet Pro L7580 besteld.

Edit//

Sorry adoy, ik lees je bericht nu pas. Bedankt voor je hulp maar ik vind qua design de HP wat mooier. Printer is al besteld.

[ Voor 14% gewijzigd door Rebunted op 23-07-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brother is niet bepaald een B-merk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb zelf een mooie HP gekocht (kopieermachine , printer, scanner, fax) bij
spam wordt hier niet op prijs gesteld, zie ook spam
Online besteld en binnen 48 uur in huis.

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 27-08-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Laatst online: 09:47
mooseman007 schreef op maandag 23 juli 2007 :
brother is niet bepaald een B-merk hoor.

(Beetje oud topique)

[ Voor 11% gewijzigd door Master__R op 25-08-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Overduidelijk een spam kick, bij deze TR gedaan.

Pagina: 1