Toon posts:

Logitech Z-5400 subwoofer??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik sinds gister vista draaien, loopt echt lekker. Maar ik heb een probleem met me Logitech Z5400 surround sound. Alle speakers doen het naar behoren, alleen de subwoofer daar komt amper bass uit. Komt echt een kleine bass uit. Ik heb het programma realtek HD audio manager gedownload en het een en ander ingesteld maar dat had ook weinig zin. Heb ook via remote alle blokjes van subwoofer gezet, dus volle bass en nog krijg ik weinig bass. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Bedankt voor het lezen

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
En kijk eens of in configuratiescherm staat ingesteld dat er een subwoofer aanwezig is. Als dat niet het geval is, stel hem dan in. En als hij wél staat ingesteld, probeer dan eens in te stellen dat je alleen 5 satalieten hebt (en zet de fronts en rears op groot).

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-02 19:56

HaterFrame

Well... Poo came out!

Bij sommige geluidskaarten zijn de center en de sub omgewisselt. Kijk eens of je niet zo`n "swap" setting kunt vinden.

I am the great Cornholio!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Hoe heb je hem aangelosten?
(ik denk niet optisch...want dan had je dit probleem namelijk niet eens kunnen hebben)

je hebt hem met 3,5 mm jackplugjes aangesloten dat is opzich ok! maar ergens heb jij in de equalizer van realtek HD zitten klooien denk ik ;) of er staat niet geselecteerd dat er een subwoofer bij achter zit. OF wat ook nog kan is dat je de stekkers op de subwoofer niet goed hebt aangesloten. O-)

succes!

A world without gadgets is no world ;)