[Word2007]Invoegtoepassingen beheren

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik ben nu bezig met testen van Office 2007, wij werken nu nog met Office 2003. In office 2003 kon je makkelijk met rechtermuis op de 'knoppen balk' -> aanpassen, icoontjes, macro's en uiterlijk van knoppen aanpassen (met zo'n mini paint venster, blokje voor blokje inkleuren :P). Ook eigen menu, eigen 'knoppenbalk' maken waren ook gewoon mogelijk.

Nu heb ik diverse aangepaste normal.dots getest (omgezet naar dotm), maar ik kan dus nergens de opties meer vinden om de in 2003 gemaakte icoontjes/eigen menu's aan te passen binnen Word 2007. Rechtermuis geeft alleen mogelijkheden de opdrachten in 'het lint' te plaatsen of aan te passen. Alle eigen icoontjes/menu's verschijnen onder Invoegtoepassingen, maar daar stopt het ook bij. Help functie geeft helemaal geen info, KB van microsoft kon ik alleen mogelijke bugs/fixes vinden.

Iemand hier ervaring mee?

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 18-07-2007 16:24 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TerrorMachine
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-06 10:19

TerrorMachine

- Down For Life -

He Sinergyx,

Ben je hier al verder mee, ik zit nl met het zelfde probleem
Wij gebruiken ook customized menu's in 2003 en ouder, geen probleem
in 2007.... Geen idee waar je het moet zoeken

Ik wil gewoon weer een menu item kunnen toevoegen!!!

Ik mag niet klagen......dat mag dan weer niet

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Nope, al contact gehad met Microsoft hierover, daar lijkt het ook niet echt duidelijk te zijn. (met het excuus dat je met een 'schone' normal.dotm moet beginnen... daar heb ik weinig aan).

Wie de oplossing heeft, graag :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.