Neej!! Dit spul werkt dus echt! Tis alleen jammer dat je bij OC-shop voor 50 een tube voor 30? PC's moet kopen!
Kunnen we het niet delen/
Iemand koopt/of heeft al zo'n tube, en verdeelt in kleine deeltjes dit spul, en iedereen is voor zijn eigen pc, 5 piek kwijt voor dat spul, hell, maybe kan je voor die 5 piek wel 2 pc's doen
Iemand koopt/of heeft al zo'n tube, en verdeelt in kleine deeltjes dit spul, en iedereen is voor zijn eigen pc, 5 piek kwijt voor dat spul, hell, maybe kan je voor die 5 piek wel 2 pc's doen
Goed idee ja, ik krijg het via de post van iemand, die had nog een restje over...
Whatever.
Dat spul roelt gewoon vet.
Mensen halen er soms zelfs 5-8 graden verschil mee in vergelijking met andere thermal compounds. Oc-Shop.nl verkoopt het ook niet voor niets...
Mensen halen er soms zelfs 5-8 graden verschil mee in vergelijking met andere thermal compounds. Oc-Shop.nl verkoopt het ook niet voor niets...
Dat spul is echt goed ja!!!
Ik heb het op mijn Athlon heatplate gesmeert.... hoppa 5 graden koeler!
Daarna heb ik mijn Geforce ontdaan van het goedkope pasta.... Silver erop gesmeerd en nu loop de Geforce DDR op 150/350 @ 53 graden.....
Zo'n 6 graden verschil.....
Ik heb het op mijn Athlon heatplate gesmeert.... hoppa 5 graden koeler!
Daarna heb ik mijn Geforce ontdaan van het goedkope pasta.... Silver erop gesmeerd en nu loop de Geforce DDR op 150/350 @ 53 graden.....
Zo'n 6 graden verschil.....
Whatever.
Verwijderd
Cool, goed idee man.. Ik ga gelijk mijn Artic Silver gebruiken voor het koelblokje van mijn videokaart, die was ik helemaal vergeten...
PMS > Ik was een beetje aan het kloten, toen d8 ik er opeens aan.... nou het helpt ook nog....
Wie weet waar ik nog andere cooler kan vinden voor een Geforce, die met dezelfde constuctie werkt?
Wie weet waar ik nog andere cooler kan vinden voor een Geforce, die met dezelfde constuctie werkt?
Whatever.
Verwijderd
Hoorde zukke goede dingen over artic silver dat ik 't maar gelijk op m'n nieuwe koeler heb gesmeerd ipv het bijgeleverde witte spul
Artic Circle icm Delta, 38 graden! (185MHz oc'ed .25micon K7)
Pagina: 1