Toon posts:

cursus .Net

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een basis cursus .Net gaan volgen, ik mag dit van mijn baas doen maar ik moet zelf op zoek naar een geschikte cursus. Mijn baas wil graag wel dat ik een cursus uitzoek waarin ik kan zien waar mijn "talent" ligt, of dat meer design is of echt die-hard programmeren. Kan iemand van jullie mij tips geven waar ik een dergelijke cursus het beste kan volgen?
Het liefst omgeving Dordrecht - Rotterdam.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:20
Dit is niet echt een topic dat thuishoort in SEA; en eigenlijk ook niet in PRG.
Dit is iets wat je eigenlijk best zelf kunt opzoeken. Er zijn genoeg bedrijven die cursussen organiseren (InfoSupport, U2U, ... -deze laatste komt zelfs bij je bedrijf bv als je dat wil, en als je voor een ganse groep binnen je bedrijf die cursus wilt geven-).
Trouwens, ik denk niet dat de bedoeling van een cursus is om 'te vinden waar je talent' ligt, dus ik denk niet dat je daar veel cursussen zult voor vinden.
Vinden waar je goed in bent, doe je door dingen te doen, en dan zie je wel waar je meer affiniteit mee hebt. Zowiezo vind ik dat iemand die software designed zelf ook wat kaas moet gegeten hebben van 'die hard programmeren' trouwens.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.