Even kort 3 hoeraatjes voor de Logitech customer service;
Bijna 2 jaar geleden kocht ik in de US de
Harmony remote voor Xbox360. Het apparaat heeft altijd prima gewerkt en heb zonder probs al mijn al mijn apparatuur kunnen bedienen….tot 2 weken geleden. Ik was voor het eerst sinds lange tijd weer wat functionaliteiten aan het wijzigen, vervolgens de remote geupdate en sindsdien herstartte de remote automatisch naar het “welcome to your remote” screen na ELK willekeurig uitgezonden IR signaal.
De NL helpdesk wist niet wat er aan de hand was dus zou ik later teruggebeld worden door door Logitech HQ Canada. Een dag later werd ik inderdaad keurig teruggebeld en heb werkelijk een uur met de Canadese helpdesk geprobeerd de remote weer te herstellen; firmware update in safemode,
Harmony software downgraden / upgraden / herinstalleren, you name it we’ve tried it

.
Uiteindelijk zou het op een RMA actie moeten gaan uitdraaien, maar helaas kon Logitech NL niets voor mij betekenen aangezien de betreffende
Harmony nooit officieel in de EU is verkocht en mijn garantietermijn verstreken zou zijn. Ik was me dus min of meer weer gaan oriënteren op een andere remote.
Toen ik vanmorgen echter mijn mail checkte stond daarin een bericht van Logitech Canada dat ze na overleg toch besloten hadden mij een hagelnieuw exemplaar op te sturen. Van mijn oude remote hoefde ik alleen het afschermkapje van de batterijen op te sturen

, en de remote zelf mag de prullenbak in.
Ben de laatste tijd veel met verschillende klantenservices in contact geweest, maar de klantgerichtheid bij Logitech steekt er toch echt met kop en schouders bovenuit.
Hulde

.