Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wordpress permalink

Pagina: 1
Acties:

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik draai mijn weblog op wordpress, nu heb ik laatst permalinks aangezet een aangepast. Alleen kan ik sinds dien niet meer naar mijn awstats kijken.

www.willemspaan.nl/awstats

Ik kom dan uit op wordpress met de melding dat de pagina niet bestaat. is er een manier om dit eruit te filteren?

heb al gezocht op google, wordpress fora etc. maar kan niets concreets vinden.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:41

rob_erwt

What does this button do?

Bestaat de awstats dir wel? Als je dat namelijk afving in je .htacces, is er een kans dat het overschreven is door Wordpress.

Oplossing zou dan zijn om de regel terug te zetten die /awstats doorstuurde naar de juiste plek.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
ja de map awstats bestaat in mijn public_html. Ik heb wel iets gevonden over een verwijzing in de .htacces maar dit werkt niet. Is het verwijzen via .htacces de enige manier?

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:41

rob_erwt

What does this button do?

Niet persé. In je awstats map staat waarschijnlijk geen index.html, daarom valt de webserver terug op de .htaccess en daar staan alleen dingen in over Wordpress.

Als het goed is, staat er in je awstats wel het programma bestand van Awstats, awstats.pl meen ik. Je zou je statistieken dan ook kunnen aanroepen via http://www.willemspaan.nl/awstats/awstats.pl

(dit lijkt niet te werken, maar kan zijn dat de betsandsnaam iets ander is. Of staat er überhaupt wel iets in de awstats dir?)

Als je dat niet wilt, is het waarschijnlijk wel de kortste klap om aan je .htaccess bestand te sleutelen...

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

In je redirect regels kun je zo checken of het opgevraagde bestand een echt bestand is:
code:
1
2
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d

Zo ja, dan laten zien, zo nee dan rewriten.

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Even een andere vraag, maar is die viewer die je gebruikt voor de foto's een standaard wordpress iets?
Want dat ziet er wel mooi uit...

Thanks Boelie, en sorry voor de Off-Topic...

[ Voor 17% gewijzigd door Pin0 op 19-07-2007 09:52 ]

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

• Boelie-Boelie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09-2020
offtopic:
@Pin0: Da's Lightbox, varianten zijn ook verkrijgbaar, zoals Slimbox en Greybox.

Cogito ergo dubito

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Of die directory excluden met :

code:
1
RewriteCond %{REQUEST_URI} !/awstats.*
Pagina: 1