Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ervaring werken bij NeoMax

Pagina: 1
Acties:
  • 1.545 views sinds 30-01-2008

• Skaffa Juice
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-08 20:44
De eigenaar van Peak-it heeft er weer een bedrijfje bij, Neomax in Almere
Zelfde eigenschappen proberen je te lokken met werk als werkplekbeheerder en vervolgens mag je pctjes rondrijden of achter een remote helpdesk zitten. Uiteraard vol bestikkerde auto na MCDST en vinden ze je niet meer waar dan 1100E.

*Slot dan maar..*

[ Voor 3% gewijzigd door Skaffa Juice op 18-07-2007 12:30 ]

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:16

Wish

ingwell

Wilde je een mening/vooroordeel plaatsen of ben je werkelijk benieuwd naar de ervaringen?

No drama

Verwijderd

alweer een nieuw bedrijfje, is dit dezelfde eigenaar die trigger en qmagic heeft verkocht aan centric?
En dus ook peak-it heeft opgericht, dan waarschijnlijk de kloon van peak, Champion IT, en nu weer neomax. Zou hij ook banden met Aviva-it hebben vraag ik me dan af.

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:40
Dit is niet echt de manier om een 'Ervaring werken bij ...' topic te openen. :X
Ik ken alleen Peak-IT, Neomax niet.

@TS: Pas je topicstart even aan of laat hem sluiten! :O

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:40
Skaffa Juice schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:58:
De eigenaar van Peak-it heeft er weer een bedrijfje bij, Neomax in Almere
Zelfde eigenschappen proberen je te lokken met werk als werkplekbeheerder en vervolgens mag je pctjes rondrijden of achter een remote helpdesk zitten. Uiteraard vol bestikkerde auto na MCDST en vinden ze je niet meer waar dan 1100E.

*Slot dan maar..*
Ik bedoel het niet slecht maar je laat vrij weinig over om de rest iets over het bedrijf te laten zeggen door een vrij stevige mening.
Ok je verdient er niet goed en je rijdt in een auto met reclame. Maar daar kiezen de mensen altijd zelf nog voor :) Ik ken een aantal mensen die er dus met tevredenheid werken.

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Skaffa Juice
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-08 20:44
Owké paar positieve punten dan; ze hadden cola wel koud zonder prik, en ik had een gesprek met A. met hele grote 'ogen' hehe

Ja ik was er zelf niet zo kapot van, eerst een gesprek met A. gehad en daarna kon ik alles weer aan C. gaan vertellen. Gingen ze overleggen over het salaris komen ze terug met precies hetzelfde bedrag. En dan verwachtten ze nog dat ik mezelf aan hun gaat verkopen,...

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Dit is geen goede start om ervaringen met een werkgever te delen en bediscussieren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.