Ik heb juist een Scythe Infinity hier liggen.. heb alleen de cpu nog niet binnen dus ik kan nog niks testen met die pc... Klopt het dat ik dus niks aan heb aan die scythe omdat hij constant op z'n hardst draait omdat ie geen 4 pin connector heeft waar Q-Fan de temp mee regeld? Of zijn er mensen hier die toch temp regeling hebben via q-fan met een 3 pin cpu fan?
Zijn aardig wat topics over geweest op GoT, staat volgens mij ook in de FAQ.
Iig kan je in de BIOS instellen of qfan de fan mbv PWM (4pins) of DC (3pins) moet regelen. Geen probleem dus.
Iig kan je in de BIOS instellen of qfan de fan mbv PWM (4pins) of DC (3pins) moet regelen. Geen probleem dus.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik kwam er idd een tegen daarom heb ik dit topic gemaakt om het nog maar eens uit te vragen voor de zekerheid..fsfikke schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 07:22:
Zijn aardig wat topics over geweest op GoT, staat volgens mij ook in de FAQ.
In het hardware monitor scherm. Kijk maar als je de CPU binnen hebt. Het heeft nu toch weinig zin om je zorgen te gaan maken als je alles toch al besteld/binnen hebt.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Nou, ik heb die hele bios setup doorgelezen in t boekje en dan met name 'Hardware' Monitor' onder Power
Het enige kwa opties wat daar staat van q-fan is dit

Zijn trouwens meer mensen die dat niet kunnen vinden in hun bios en met hetzelfde probleem zitten.. ik denk dat dat per bios verschilt... maar degene die de optie niet hebben daar draait iig de 3pin cpu fan op volle toeren dus ;/
dus ik denk dat ik hem maar terug ga brengen en de intel boxed cooler ga gebruiken... die heeft wel 4 pinnen... heb die scythe infinity immers gekozen voor de stilte en niet voor het overclocken.. dusja als ie constant vol draait dan heb ik daar nog niks aan.
Het enige kwa opties wat daar staat van q-fan is dit

Zijn trouwens meer mensen die dat niet kunnen vinden in hun bios en met hetzelfde probleem zitten.. ik denk dat dat per bios verschilt... maar degene die de optie niet hebben daar draait iig de 3pin cpu fan op volle toeren dus ;/
dus ik denk dat ik hem maar terug ga brengen en de intel boxed cooler ga gebruiken... die heeft wel 4 pinnen... heb die scythe infinity immers gekozen voor de stilte en niet voor het overclocken.. dusja als ie constant vol draait dan heb ik daar nog niks aan.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2007 12:03 ]
Als je nou eerst eens geduldig wacht tot je de spullen binnenhebt en het dan gewoon even probeert?? Mocht het dan een probleem zijn kun je nog altijd een topic starten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()