Beste mensen,
Vanmiddag deed het netwerk op mijn computer nog perfect, nog nooit problemen mee gehad, maar sinds vanavond doet hij het op een of andere manier niet meer.
Hij vindt de netwerk kaart niet meer. De leds aan de achterkant branden nog wel gewoon en de router geeft wel aan dat hij verbonden is, maar apparaat beheer geeft aan dat hij geen netwerk kent behalve het 1394 netwerk.
De kabels zitten er allemaal goed in. Ik heb al systeem herstel uitgevoerd naar een datum dat ik zeker weet dat het werkte. Heb de drivers al opnieuw geinstalleerd. Heb de computer laten zoeken naar hardware, maar niets mocht baten.
Nu heb ik nog in de BIOS gekeken en de instellingen voor LAN zijn verdwenen.
Het is een redelijk oude computer:
AMD Athlon 2500+
512 MB Geheugen
Moederbord is een EPoX 8RDA+ met nForce2 Ultra 400 APGset
Netwerk is een Realtek RTL8201 PHY
Aangezien EPoX dood is kan ik dus geen bios update meer vinden
Hoop dat iemand ideeen heeft want google kan niets vinden
Vanmiddag deed het netwerk op mijn computer nog perfect, nog nooit problemen mee gehad, maar sinds vanavond doet hij het op een of andere manier niet meer.
Hij vindt de netwerk kaart niet meer. De leds aan de achterkant branden nog wel gewoon en de router geeft wel aan dat hij verbonden is, maar apparaat beheer geeft aan dat hij geen netwerk kent behalve het 1394 netwerk.
De kabels zitten er allemaal goed in. Ik heb al systeem herstel uitgevoerd naar een datum dat ik zeker weet dat het werkte. Heb de drivers al opnieuw geinstalleerd. Heb de computer laten zoeken naar hardware, maar niets mocht baten.
Nu heb ik nog in de BIOS gekeken en de instellingen voor LAN zijn verdwenen.
Het is een redelijk oude computer:
AMD Athlon 2500+
512 MB Geheugen
Moederbord is een EPoX 8RDA+ met nForce2 Ultra 400 APGset
Netwerk is een Realtek RTL8201 PHY
Aangezien EPoX dood is kan ik dus geen bios update meer vinden
Hoop dat iemand ideeen heeft want google kan niets vinden
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2007 01:07 ]