Hallo allemaal. Ik heb sinds kort het probleem dat ik bij het updaten van oa Alcohol 120% en Daemon Tools geen virtuele schijven meer te zien krijg bij deze computer. Bij apparaatbeheer komt er bij overige wel een SCSI CDrom Device, maar hij hoort daar niet te staan. Voor het updaten werkten beide programma's echter wel en nu helemaal niet meer.
Ik heb geprobeerd volgens adviezen op het Daemon-Tools forum om de drivers handmatig te updaten vi CDrom.inf, maar daardoor kreeg ik een BSOD. Er zijn namelijk veel drivers waaruit je kan kiezen.
Systeemherstel kan ik helaas nu neit gebruiken want die stond uit op een of andere manier.
Alvast bedankt iig.
Edit:
Vista sluit af en toe ook niet correct af de laatste tijd. Wanneer hij uit hoort te gaan blijft alles nog doordraaien in de PC dus hij staat nog aan, maar het scherm is dan wel zwart.
Ik heb geprobeerd volgens adviezen op het Daemon-Tools forum om de drivers handmatig te updaten vi CDrom.inf, maar daardoor kreeg ik een BSOD. Er zijn namelijk veel drivers waaruit je kan kiezen.
Systeemherstel kan ik helaas nu neit gebruiken want die stond uit op een of andere manier.
Alvast bedankt iig.
Edit:
Vista sluit af en toe ook niet correct af de laatste tijd. Wanneer hij uit hoort te gaan blijft alles nog doordraaien in de PC dus hij staat nog aan, maar het scherm is dan wel zwart.
[ Voor 12% gewijzigd door Amiet01 op 18-07-2007 10:11 ]
Master_A