Toon posts:

Webshop Software

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik run al een tijdje een pc service bedrijfje, ik deed/doe dit lokaal.
aangezien ik veel vraag krijg of ik een website heb en daar tot nog toe nee op heb moeten antwoorden, heb ik nu besloten aan de vraag te gaan voldoen. mijn vraag is de volgende:

ik wil niet alleen een informatieve website, maar ook een webshop. aangezien ik voor die website niet gelijk een bedrijf inschakelen waar ik de webshop bij host aangezien in eerste instantie de kosten niet zullen opwegen tegen de gegenereerde winst. wil ik hem graag zelf maken, nu is hier wel software voor maar het aanbod is zo groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

mijn eisen zijn sowieso klantenregistratie en online betaling.

kent iemand software die een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft, en aan mijn eisen voldoet? ik hoor graag van u.

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Heb je zelf al gekeken. Er word verwacht dat je ook zelf op onderzoek uitgaat. En niet je eisen hier neerzet en dan maar kijken of iemand een mooi pakket voor je post. Met wat simpele zoektermen vind je al heel snel goede paketten.

Tips: Zoek eens op CMS, zijn genoeg plugins voor de verschillende CMSen.

[ Voor 60% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 17-07-2007 22:49 ]

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
je wilt het zelf maken zeg je? Waarom vraag je dan toch naar een pakket?
Bedoel je niet zelf iets installeren op je eigen host?

Anyway, kijk is naar osCommerce o.i.d. ( Google it)

• cspgeertsema
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-11 14:02
Ik zal zeggen kijk eens naar Joomla icm Virtuemart, is allemaal opensource en "makkelijk" te installeren en te gebruiken!

Verwijderd

Topicstarter
_AuToMaTiC_ schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 22:25:
Heb je zelf al gekeken. Er word verwacht dat je ook zelf op onderzoek uitgaat. En niet je eisen hier neerzet en dan maar kijken of iemand een mooi pakket voor je post. Met wat simpele zoektermen vind je al heel snel goede paketten.
dankjewel voor je snelle reactie...
ik ben zelf al wel opzoek geweest, maar zoals ik het al zei het aanbod is zo groot dat ik door de bomen het bos niet meer. en aangezien ik geen geld wil weggooien met een miskoop vroeg ik me af of iemand misschien ervaring had met een goed stukje software

Verwijderd

Topicstarter
_AuToMaTiC_ schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 22:25:
ik ben zelf al wel opzoek geweest, maar zoals ik het al zei het aanbod is zo groot dat ik door de bomen het bos niet meer. en aangezien ik geen geld wil weggooien met een miskoop vroeg ik me af of iemand misschien ervaring had met een goed stukje software

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 22:29:
[...]

Dat kan ik bedrijpen. Maar zeg dan op zijn minst wat je zoal ben tegengekomen. Paketten hoeven trouwen niets te kosten. Er zijn genoeg kosteloze oplossingen,

• cspgeertsema
Heb laatst nog een voorbeeld site gemaakt een 2 uurtjes tijd, gaat over verzorgingsartikelen, maar goed dat is wel aan te passen.

http://verzorging.themoneyblog.net/

Voor templates moet je eens kijken op http://www.joomlaos.de/ die hebben echt veel en daar is vast wel een te vinden welke geschikt is voor een computerwinkel.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
osCommerce is gratis, maar je kunt natuurlijk ook voor hosted gaan, dan heb je zelf geen omkijken naar software-updates enzo. Strato biedt een Hosted Webshop-pakket, het is duurder dan een gewone site maar misschien wel het overwegen waard...

We are shaping the future

• cspgeertsema
En wat voor een webshop is het geworden ?
Pagina: 1