Toon posts:

ZyXEL + MacBook?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! :),

Ik had namelijk een vraagje, ik heb al gezocht met de QuickSearch enz. maar kon helaas geen duidelijk antwoord vinden op mijn vraag. En zelf heb ik niet zoveel verstand van al die cijfertjes enz. die bij Routers/Modems worden gebruikt. 8)7

Mijn vraag luidt:

Ik heb een paar minuten geleden Tiscali ADSL T4 besteld met ZyXEL P-2602HW-D Series Dus de Draadloos uitgebreid type (staat op de Tiscali site). En je krijgt ook een ZyXEL G-202 (Draadloze Ontvanger) erbij. Die draadloze ontvanger ben ik van plan om in mijn Windows XP te steken. Maar over een paar maanden ga ik een MacBook halen (Mijn eerste Mac :D) en mijn vraag was: ondersteund deze Modem/Router of wat het ook is. (8)7) De MacBook met de ingebouwde AirPort Extreme (802.11g)?

Alvast bedankt voor jullie hulp! _/-\o_

Edit: Was nog iets vergeten :P
En als hij de MacBook met AirPort ondersteunt... Hoe moet ik hem dan Verbinden/Instellen? Of staat dat dan gewoon in het handleiding? :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 21:19 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi Tobitech, welkom op GoT :)

Hier op GoT verwachten we enige mate van eigen inzet. Als je dus termen tegenkomt die je niet begrijpt, dan kun je het beste via bijvoorbeeld Google of Wikipedia naar uitleg zoeken. Op deze manier leer je er ook nog wat van :) Aangezien je vraag met wat onderzoek best te beantwoorden is, gaat je topic op slot.

Om toch een antwoord op je vraag te geven: het gaat gewoon werken. Airport Extreme is alleen maar een vriendelijke naam voor 802.11b/g en sindskort ook 802.11n. Die ZyXEL modem zorgt voor een 802.11b/g netwerk, wat dus gewoon zou moeten werken i.c.m. een MacBook. Hoe je dat moet instellen staat allemaal in de handleiding vermeld.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.