Toon posts:

nogal specifieke laptop...

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik geef toe, ben een noob van de bovenste plank, ik bouw html-sites in kladblok enzo dus please be kind on me...

ik vroeg me namelijk af wat ik minimaal in mn laptop moet hebben om een beetje probleemloos te kunnen surfen (je zult net zien, moet je de info van die ene flash-site hebben, is je steentijd notebook niet compatible met de player) 10 megapixel afbeeldingen te bewerken en te tekstverwerken, bovenstaande dingen moeten vaak a-la-minute ter plekke, ik wil er ook een niet te duur systeem voor aanschaffen want mijn superdeluxe desktop waar ik op thuiswerk is super uitgebreid en duur.

alvast sorry als deze vraag erg dom en vervelend is, maar ik kon voor zoiets specifieks geen info terugvinden

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin hier eens: \[BBG: Zomer 2007] Studenten notebook Daar staan al zat tips in.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:36

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 20:37:
alvast sorry als deze vraag erg dom en vervelend is, maar ik kon voor zoiets specifieks geen info terugvinden
Dan moet je even bovenaan de lijst van topics in CSL kijken. Daar vind je o.a. de stucky die Terw_Dan aangeeft.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.