webcam feed op desktop weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-02 17:29
hallo,

ik vroeg me af of dat iemand weet hoe je een webcamfeed vanaf een website rechtstreeks op je desktop kan laten weergeven?

ik heb al lopen spelen met active desktop maar geen succes, het enigste wat werkte was de hele pagina weergeven maar ik wil alleen de cam feed zelf op de desktop hebben.

mischien dat er software voor te krijgen is?

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

2de hit op Google. Ziet er gratis uit, lijkt mij precies wat je nodig hebt: http://www.superwebcam.com/index.php?rand=778842

Heb je zelf wel gezocht? Ik heb de indruk van niet. Houd er rekening mee dat als je meer van dit soort summiere topics post, je een waarschuwing zal krijgen, aangezien GoT van je verwacht dat je eerst zelf heb gezocht/geprobeerd.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

...en bovendien vergeet je te melden waar je dit mee wilt gebruiken.

Aangezien dat best wel essentieel is en je op z'n minst wel wat duidelijker kan zijn over welke Windows versie je spreekt en wat je zelf al aan software of andere oplossingen getest hebt naast Active Desktop, ga ik je topic niet verplaatsen, maar sluit ik het.

Probeer in het vervolg rekening te houden met de Windows Clients - Policy als je het hier post, en mocht je toch een ander software oplossing zoeken, zorg dan dat je het in het juiste forum zet.

Je topic hoeft niet persé in [WSS] te staan omdat het "nou eenmaal op Windows moet" :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.