Toon posts:

[XP] Hoe voorkom ik dat media center automatisch opstart? *

Pagina: 1
Acties:
  • 402 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iedere keer als ik mijn pc opstart (WindowsXP) start ook automatisch Media center op!!
weet iemand hoe je dat uitzet!!??

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Heb je zelf al ergens gezocht? Dit wordt van je verwacht als je een topic aanmaakt.
Ik denk dat dit wel bij de opties van media center te vinden is.

☻/
/▌
/ \

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
idd beetje weinig inzet, maar wil je het uitzetten, dan kan het bij Start-->All Programs --> Startup.

Zoniet, gebruik dan deze:
http://www.zdnet.nl/inter...6F63874EBB0BF28BED848B599

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:33

sus

is druk :+

MCE->Instellingen->Algemeen->Opstarten en Venstergedrag

En nu 1x raden waar je een vinkje moet weghalen. Zit dus gewoon in de instellingen, dit had je _makkelijk_ kunnen vinden...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Flabberfiets, het is - zoals je weet - hier op GoT de bedoeling om eerst zelf een goede poging te wagen voor je een topic opent. Dat lijkt nu bepaald niet gebeurd, dus sluit ik dit topic. Zie ook Client Software Algemeen - Beleid.
Ik geloof dat in dit geval een rondje oude GoT-topics, Google of simpelweg de instellingen van Windows langslopen al meteen genoeg was geweest, dus een topic openenen is een beetje overdreven, denk ik ;)
Ik pas - voor de search-functie van het forum - even de topictitel nog aan voor ik het topic sluit. 'Hoe vorkom ik dat media center autom. opstart??' is namelijk niet echt handig of duidelijk ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.