[spoed] k800i kabel kopen in spanje

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 07:28
Ik ben momenteel op vakantie in Salou.
Mijn telefoon heeft het een paar dagen geleden begeven. Na een aantal forums blijkt dat ik hem moet updaten. Met een USB data kabel. Die heb ik niet bij me. De afgelopen dagen heb ik in Salou rondgelopen, een aantal telefoonzaken gevonden, maar allemaal verkochten ze alleen telefoons en abbonementen, geen kabels.

Verder is hier gewoon geen spoor te bekennen van elektronicazaken. 1 Expert gevonden, maar die verkocht alleen wachmachines en magnetrons.

Daarom mijn vraag aan jullie, weet iemand een zaakie in Salou te vinden waar ik een usb kabel voor mijn telefoon kan vinden? Of zit er toevallig 1 van jullie ook in Salou waarvan ik hem een half uurtje kan lenen :P

Sommige zeggen: het is wel lekker rustig als je je telefoon uit hebt, dan heb je "echt" vakantie. Maar op mijn telefoon stond m'n muziek bijvoorbeeld. Foto's maken met m'n telefoon. Smsen met m'n vriendin die ook in het buitenland zit.

Ik heb verder wat geprobeerd te googlen, maar ik internet op een onbeveiligd draadloos netwerkje, en het is echt te traag om iets te doen. Misschien kan iemand die een beetje snel internet heeft wat adresjes doorgeven?

Het gaat om een Sony Ericsson K800i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 16:25

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Koop een nieuwe SonyEricsson, gebruik de USB kabel en breng `m terug

Voor de rest kunnen wij jou hiermee niet helpen.

Fijne vakantie verder :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.