Toon posts:

Windows delen wil niet lukken

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey GoT-ers.

Sinds gister heb ik een draadloos netwerk. Nu wil ik graag op mijn Macbook bestanden van mijn PC halen en vice versa.

Opstelling:
PC (Windows XP)
Macbook (Mac OS X 10.4.10
Router (Linksys WRT54G)

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, en ik heb deze tutorial uitgevoerd.

Meer informatie weet ik eigenlijk niet te geven. Weet iemand wat ik verkeerd zou kunnen doen?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat lukt er niet dan?
Welke foutmelding?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, heel slim.

De bestanden/mappen(?) verschijnen niet in de map van de werkgroep.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Je bedoelt dus gewoon bestandsdeling?

Van OSX weet ik weinig, maar lukt het je met Windows XP wel? Dat is echt 3x klikken. En controleren of de windows firewall het ook toelaat.

[ Voor 67% gewijzigd door MadMarky op 17-07-2007 17:46 ]

🖥️ | 🚗

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hier op GoT verwachten we enige mate van eigen inzet :) We verwachten dat je eerst onderzoek doet naar een oplossing van je probleem. Mocht je er dan niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, waar in je duidelijk vertelt wat je probleem is, hoe je hebt gezocht en wat je gevonden hebt, wat je hebt geprobeerd, en wat er niet werkte. Omdat dit niet duidelijk in de topicstart staat, gaat dit topic daarom op slot.

Je mag best een nieuw topic openen, maar houd je dan wel aan de richtlijnen :) Zie o.a. Policy Apple Talk (update 10 juni 2007) en Het algemeen beleid om te zien wat er van je wordt verwacht.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.