Bliksem & dvdspeler

Pagina: 1
Acties:

• joriegoesie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-02 19:30
Hallo tweakers,

Sinds de hevige bliksem van de afgelopen week doet onze dvdspeler het niet meer. Erg jammer maar wie weet kunnen we via de verzekering nog iets regelen. Hierover geen vragen, ding doet het niet meer jammer dan. Alleen er zit nog een dvd in (jawel, een orginele..).

Het is een JVC, zo'n ultradunne (mocht iemand het typenr nodig hebben kan ik wel opzoeken). Nu weet ik dat er bij dvdspelers in pc's nog een gaatje zit waar je met een pen in kan gaan lopen prikken om m eruit te proberen te krijgen mocht er iets mis gaan, maar die heb ik bij de jvc helaas niet gevonden.

Heeft iemand tips? (Zonder een moker of schroevendraaier te gebruiken het liefst natuurlijk..)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom schroef je de speler niet open? 9 van de 10 keer duw je dan zo de lade naar buiten. En een apparaat openmaken moet toch lukken, we zijn immers tweakers ;)

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-02 22:21

Swaptor

Java Apprentice

Hard zoeken naar stickers met "Warranty Void" er op, en hopen at ze er niet op zitten.
Zo nee, schroeven!

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Swaptor schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 17:44:
Hard zoeken naar stickers met "Warranty Void" er op, en hopen at ze er niet op zitten.
Zo nee, schroeven!
Garantie is toch al verlopen, gezien garantie bestaat voor fouten in het product, blikseminslag is dat niet, want daarvoor bestaat de verzekering.