Een goede portfolio voor Computer Generated Art

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen tussen welke soorten layout ik moet kiezen.

De website zelf bevat wat informatie zoals een profiel van mij met mijn ervaring, studies, en toekomstplannen. Verder gaat die ook nog categorieën bevatten voor 2D Images, Matte Paintings, 3D Modelling en Animation.

Deze zijn echter allemaal te verkennen via menu's; maar waar zou ik deze nu het beste plaatsen voor een zo professioneel minimalistisch mogelijke website te creëren?

Verwijderd

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je topic niet 100% begrijp. En ik denk niet dat iemand hier een zinnige mening kan geven over wat voor lay-out je wilt. Die lay-out moet namelijk passen bij jou als persoon en je dingen die je op die site gaat zetten en de doelgroep die je aan wilt spreken.

Computer Generated Art is ook wel een erg vaag begrip. Is wat je maakt surrealistisch, realistisch, abstract, enz.? Is het fotobewerking, eigen tekeningen, enz.?

Kortom, ik weet zeker dat niemand hier voor jou kan bepalen hoe je je lay-out moet maken.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 16:59 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Dus :/

En wat wil je nou precies? Een layout-request is not done, we willen graag topics waaruit blijkt dat je zelf moeite hebt gedaan. Een een sitecheck kun je doen op sitechecks.nl :)

Dit topic is gesloten.