Logitech Z-5500 icm P5WD2

Pagina: 1
Acties:

• vincentelving
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-02 17:44
Ik heb een week geleden een leuke Logitech z-5500 gekocht. Perfect geluid, super allemaal!
Maar krijg het linkerspeakertje niet aan de loop.. Bij de testknop op de afstandsbediening doet ie het gewoon.. Alleen zodra ik muziek, films, whatever draai weigert de front left..

Iemand ervaring met deze set up?

Realtek ALC882
Stuurprogramma: 6.0.1.5404
Logitech Z-5500

Alvast Bedankt 8)7

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Kabelbreukje misschien? Probeer eens de kabels om te prikken. Als dan een andere speaker niet werkt, ligt het aan de kabel, of aan de geluidskaart (check je mixer), is het nog steeds hetzelfde, dan moet je het in het setje zoeken, terug naar de winkel ermee, zou ik dan zeggen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:39
Hij zegt toch dat bij het testen de linkerspeaker wel werkt? ;)

Ik zou eerder denken aan een instelling/foutje met de drivers. Kijk eens de volumeregelingen per speaker na enzo, en de balansinstellingen.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

FreddyFish schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:48:
Hij zegt toch dat bij het testen de linkerspeaker wel werkt? ;)

Ik zou eerder denken aan een instelling/foutje met de drivers. Kijk eens de volumeregelingen per speaker na enzo, en de balansinstellingen.
Kan nog wel een kabelbreuk zijn van de PC --> naar de boxen he pipo ;)

Xbox Live ID:Notna8310

• vincentelving
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-02 17:44
vanaf de pc gaan er 3 stekker in het controlcenter van de set..
vanaf de controlcentrer gaat er een kabel naar de woofer, waar de versterker in zit.

vanaf daar gaan er geluidskabeltjes naar de speaker..
Bij de test doen alle speakers + woofer het. dus kabelbreukje daar lijkt me sterk

wat betreft die driver/stuurprogramma,,
die is echt vaag.. kan vrij weinig instellen

Ik kijk nu bv lost surround.. maar heb enkel geluid uit mijn center speaker??
terwijl hij toch staat ingesteld op 6ChannelDirect

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Er kan nog steeds een kabel breuk zijn in de kabel vanaf de PC naar de control center :/ Lezen is ook een vak. Kijk je weet dat de kabels het doen van de boxen zelf. Dat geeft die test aan op de boxen.

Het lijkt er dus eerder op dat (zoals al eerder gemeld) er een breuk zit in de kabel die van je controlcenter naar de PC gaat. Kan ook zijn dat deze niet goed aangedrukt zit of what ever. Even controleren. Probeer daarnaast ff de driver te reinstallen, mocht het kabel verhaal niet werken

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Gewoon een kwestie van 'debuggen'... ;)
Wissel op je geluidskaart het front en rear stekkertje 's om. Valt dan je linker achter speaker weg, dan ligt aan dat kabeltje of in je geluidskaart. Of 't aan 't kabeltje ligt is snel te verifieren door 't kabeltje te vervangen. ;)

Blijft nog steeds links voor stil, dan zit 't in de control center, de kabel tussen control center en versterker of de links voor input van de versterker. In dat geval is 't een garantie-kwestie.
Pagina: 1