En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Helemaal niemand ?
Heb het nu ook geprobeerd via OOO en daar staan de regels er wel bij dus inprincipe moet de server het snappen
How to create a server-side rule to automatically reply with a specific message in Outlook 2000
hier staat exact beschreven wat ik gedaan heb
Heb het nu ook geprobeerd via OOO en daar staan de regels er wel bij dus inprincipe moet de server het snappen
How to create a server-side rule to automatically reply with a specific message in Outlook 2000
hier staat exact beschreven wat ik gedaan heb
[ Voor 25% gewijzigd door Multispeed op 18-07-2007 11:30 ]
Ik neem even aan dat je een exchange server hebt, je moet in de exchange server zelf ook nog aangeven dat je automatische antwoorden extern toestaat.
Zie hier wat uitleg:
http://www.computerperfor...bal_settings_internet.htm
edit: iets met dezelfde strekking staat zelfs in het document waarmee je alles ingesteld hebt......
Zie hier wat uitleg:
edit: iets met dezelfde strekking staat zelfs in het document waarmee je alles ingesteld hebt......
[ Voor 16% gewijzigd door joca op 18-07-2007 11:33 ]
Bedankt voor je antwoord echter ik kon dat er neit uithalen bij het MS bericht
joca schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:32:
Ik neem even aan dat je een exchange server hebt, je moet in de exchange server zelf ook nog aangeven dat je automatische antwoorden extern toestaat.
Zie hier wat uitleg:
Helemaal onderin:
'181636 (XFOR: Rule For Forwarding To Internet Address Does Not Work: Regel voor duursturen naar internetadres werkt niet'
'181636 (XFOR: Rule For Forwarding To Internet Address Does Not Work: Regel voor duursturen naar internetadres werkt niet'
sorry
Heel erg dom van me ik zag het echt niet
Heel erg dom van me ik zag het echt niet
Hierin staat beschreven hoe het voor Exchange 2000/2003 werkt.
How to control non-delivery reports when you use Exchange 2000 or Exchange 2003
Als je de stappen volgt kom je vanzelf in het menu terecht waar je het toestaan van auto-replies aan of uit kunt zetten.
Als je de stappen volgt kom je vanzelf in het menu terecht waar je het toestaan van auto-replies aan of uit kunt zetten.
Hahaha ja na die domme fout van het niet goed kijken heb ik het voor elkaar
Erg bedankt
En sorry
Erg bedankt
En sorry
Scuzzyyy schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:05:
Hierin staat beschreven hoe het voor Exchange 2000/2003 werkt.
Pagina: 1