Toon posts:

[MS Messenger] Crashed bij sluiten van gespreksvenster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een probleem met microsoft messenger for mac. Iedere keer als ik een gespreks venster sluit crashed het hele programma. Ik heb het al een keer ge-reinstalled, dit hielp ook al niet. Het gaat om de nieuwste versie 6.0.2.

Hebben meer mensen hier last van?

Ik gebruik nu maar adium, ook een prima messenger.

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:44

iMars

Full time prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:26:
Ik heb sinds vandaag een probleem met microsoft messenger for mac. Iedere keer als ik een gespreks venster sluit crashed het hele programma. Ik heb het al een keer ge-reinstalled, dit hielp ook al niet. Het gaat om de nieuwste versie 6.0.2.

Hebben meer mensen hier last van?

Ik gebruik nu maar adium, ook een prima messenger.
Neu, bij werkt het prima, als ik het gebruik. Maar je hebt zelf al een goede oplossing gevonden zie ik :o Adium vind ik persoonlijk veel prettiger als MSN Messenger _/-\o_

Koop hier mijn P1 reader :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb de titel van je topic maar aangepast van "Messenger for Mac" naar "[MSN Messenger] Crashed bij sluiten van gespreksvenster". Dat dekt de lading wat beter, tenzij je opzoek bent naar een alternatief voor MSN Messenger.

Wat heb je sinds gisteren aan je computer veranderd? Welke updates heb je geïnstalleerd, welke software heb je geïnstalleerd?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
bekend probleem. je hebt zeker de safarti beta geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb idd de safari beta geinstalleerd.
Is er ook al iets bekend als fix/ update om dit te verhelpen?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 16:02 ]

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ja, de beta deïnstalleren :)

Of als je Safari 3 nog wilt blijven gebruiken, zul je handmatig de oude WebKit weer terug moeten zetten 10.4: Retain old WebKit with Safari 3 Public Beta.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Hij werkt weer na een de-installatie van safari beta.

Zou messenger for mac dan ook niet goed gaan werken onder leopard? Aangezien Safari 3 hier standaard in zit?

Laat Microsoft maar snel met een update komen, hopelijk komt daar dan ook iSight support bij

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 17:33:
Laat Microsoft maar snel met een update komen, hopelijk komt daar dan ook iSight support bij
Er wordt aan gewerkt.

Verwijderd

Hier het zelfde probleem, geen tijd gehad om het probleem op te lossen :P

Verwijderd

idem , gelukkig is het bekend.

ik minimalizeer al mijn vensters nu totdat de dock niet meer helemaal zichtbaar is :roll:

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Daedalus schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:31:
Ik heb de titel van je topic maar aangepast van "Messenger for Mac" naar "[MSN Messenger]
Als je zeikt, doe het dan goed en maak er Windows Live Messenger van, of laat het Messenger for Mac, want zo heet het programma.

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:34
"Messenger:mac" of "Microsoft Messenger for Mac" zijn de officiele namen :P

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

baquelappe schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:59:
[...]

Als je zeikt, doe het dan goed en maak er Windows Live Messenger van, of laat het Messenger for Mac, want zo heet het programma.
Als er iets niet klopt aan de topic titel, dan kun je dat het beste via een topic report melden. Overigens mag je dat ook op een vriendelijker manier mededelen, dan komt de boodschap ook wel over :)

Verwijderd

Ik zit ook met dat probleem, maar ik weet de oplossing nu :)

Thanks

Edit: Misschien een b00n vraag, maar waar vindt ik de normale versie van Safari dan?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2007 10:27 ]

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bij de installatie van Safari 3 zit een deinstaller die de oude versie weer terug zet uit een backup die op je HD staat. Voor zover ik weet is Safari 2 niet los te downloaden, of je moet een combo update van Mac OS X 10.4 downloaden en 'm met iets als Pacifist eruit gaan vissen.

• mr.inno
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-02 13:00
Kijk met adium heb je dit probleem niet :X

inno

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Adium gebruikt net als MS Messenger de WebKit voor het weergeven van de chatvensters. Wijzigingen in de WebKit kunnen dus net zo goed Adium om zeep helpen, als dat nu met MS Messenger gebeurt.

Verwijderd

Topicstarter
Adium heeft hier geen last van, ik heb hem gewoon kunnen gebruiken toen ik Safari 3 BETA geinstalleerd had.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Nu toevallig niet, maar het had wel gekund. :)
Pagina: 1