Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mio H610: in slaapstand zetten of volledig uit?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb me zonet een Mio Digiwalker H610 gekocht. Als ik de gps uitzet, zet ik die dan best in slaapstand of druk ik beter gedurende 5seconden op de power button zodat deze volledig uitvalt.
alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit bericht net terug gekregen:
Geachte heer Grauwe, Wanneer u de Mio in slaapstand zet, spaart u de batterij en bent u er zeker van dat de gegevens op het toestel worden bewaard. Als u de power-knop voor 5 seconden ingedrukt houdt, voert u in principe een harde reset uit. Hierbij gaan alle opgeslagen instellingen echter verloren!

Maar verlies ik dan niet te veel van de batterij?! Want dan blijft het groene lampje steeds pinken...

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:24
mijn nintendo ds *totaal irrelevant, ik weet* gaat volgens mij een maand mee (of langer?) met alleen een groen knipperend lichtje :)
dus volgens mij is dat het probleem niet :D

[ Voor 14% gewijzigd door sjongenelen op 17-07-2007 13:29 ]

you had me at EHLO

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:28:
Ik heb dit bericht net terug gekregen:
Geachte heer Grauwe, Wanneer u de Mio in slaapstand zet, spaart u de batterij en bent u er zeker van dat de gegevens op het toestel worden bewaard. Als u de power-knop voor 5 seconden ingedrukt houdt, voert u in principe een harde reset uit. Hierbij gaan alle opgeslagen instellingen echter verloren!

Maar verlies ik dan niet te veel van de batterij?! Want dan blijft het groene lampje steeds pinken...
Ook deze vraag had je aan de klantenservice kunnen stellen, wat je mogelijk ook gedaan hebt. De standby stand zal echter niet al te veel van je batterij verbruiken.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.