Sony PCVA-IR7U en Polar RS400

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 04:09
Onlangs heb ik mijn Polar RS400 binnen gekregen (een hartslag-/afstandmeter, met Irda overdracht).
Nu dacht ik dat ik geen extra infrarood receiver nodig zou hebben omdat ik al een infra rood receiver van Sony heb welke bij mijn afstandbediening hoort.

Maar wanneer ik in de Polar software datacommunicatie wil opstarten dan krijg ik steeds de melding "kan communicatiepoort niet openen".

Ik heb mijn reciever middels USB aangesloten, welke poort ik ook in de software kies, ik krijg telkens dezelfde melding.

Volgens Polar wordt ondersteund: Interne / externe non-Polar IrDA poort, dus dat zou goed moeten zijn toch?!

Wat kan ik fout doen?
Wanneer ik de reciever inplug dan zegt mijn PC gewoon dat de hardware geinstalleerd is, verder zie ik nergens iets over infrarood....kan het zijn dat Sony het apparaat beperkt tot alleen gebruik voor de afstandbediening

-------edit:------
mijn ipaq 2210 ziet het horloge wel, maar verder kan ik er geen verbinding mee maken.
ws lukt dit niet omdat er geen polar software op staat of omdat dit een pocket pc is.....

HELP!?

[ Voor 15% gewijzigd door smoken op 17-07-2007 14:07 ]

• smoken
(N)iemand

• smoken
Schijnbaar werkt die Sony Infrared reciever dus alleen met de sony remote.
Andere IRDA receiver aangesloten en nu werkt het.