De laatste twee weken heb ik denk ik elke review danwel forum thread gelezen op internet die gaat over de Quad versus C2D.
Wil namlijk mijn huidige P4 systeem vervangen. Alleen kom ik er domweg niet uit welke processor ik nou moet nemen. Graag hoor ik jullie advies.
Moet ik nu gaan voor de Q6600 of E6850? Of nog helemaal niks doen en pas overstappen in 2008 als Nehalem er is? Zal Nehalem ook een S775 zijn?
Gebruik de computer veel voor FSX, Office, Internet, Arma Operations en straks ook Crysis.Over het volgende ben ik al uit (hopelijk wel goede keus gemaakt?):
Asus P5K3
2x OCZ Memory Platinum XTC 2K 2048 MB, PC6400, 800 MHz, 4, Non-ECC (dus totaal 4GB)
Scythe CPU Koeler Infinity Koper
Antec Behuizing Gamersgear Nine Hundred Zwart, Geen Voeding
Asus VGA Radeon 2900 XT 512 MB, PCI-e 16x
Windows Vista Ultimate UK 64-bit OEM
Iedereen alvast bedankt voor zijn input!
Moet ik nu gaan voor de Q6600 of E6850? Of nog helemaal niks doen en pas overstappen in 2008 als Nehalem er is? Zal Nehalem ook een S775 zijn?
Gebruik de computer veel voor FSX, Office, Internet, Arma Operations en straks ook Crysis.Over het volgende ben ik al uit (hopelijk wel goede keus gemaakt?):
Asus P5K3
2x OCZ Memory Platinum XTC 2K 2048 MB, PC6400, 800 MHz, 4, Non-ECC (dus totaal 4GB)
Scythe CPU Koeler Infinity Koper
Antec Behuizing Gamersgear Nine Hundred Zwart, Geen Voeding
Asus VGA Radeon 2900 XT 512 MB, PCI-e 16x
Windows Vista Ultimate UK 64-bit OEM
Iedereen alvast bedankt voor zijn input!