Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

(simpele0 voeding voor ir transmitter

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 12:51
Hi all,

Ik ben bezig met een paneel apparaatje met momentknopjes die een infraroodprintje besturen. Dit printje werkt op 12 volt printje (IR RC5) . Nu weet ik niet zo snel hoeveel ma dit printje gebruikt maar ik verwacht niet veel. Ik wil eigenlijk niet werken met een losse adapter (ik haat die dingen) en wil eigenlijk iets (kleins) inbouwen. Nu zit ik bij conrad even te zoeken en kom op zoiets uit:

http://www2.produktinfo.c...onstantstrom_6_5V-14V.pdf

er staat alleen echt dat het om een led voedinkje gaat maar snap niet zo waarom speciaal voor leds? Naar mijn weten is het voedinkje waar ik niet een voorschakeling nodig heb etc.

Ben benieuwd of ik dit kan gebruiken of dat ik wat over het hoofd zie?

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Dat is een stroombron, die 350mA (gebruikt voor extra felle leds) zal leveren, onafhankelijk van de spanningsval en het aantal aangesloten leds in serie. Totaal niet geschikt voor jou toepassing dus.
Wat jij nodig hebt is een voeding van 12V en een 100-tal mA, dat kan bijzonder klein worden (ietsje zwaardere trafo dan deze nodig), standaard 78XX voeding.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.