[MacBook] gaat niet meer in sluimerstand

Pagina: 1
Acties:

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Mijn macbook stopt ermee als hij bijna op is en ik nog maar tussen de 30 en 50 minuten over heb. In plaats van mij te waarschuwen en daarna bij iets 15minuten in sluimerstand te gaan stopt hij er dus gewoon mee. Heel erg irritant.
Weet je misschien waar dat aan zou kunnen liggen?

Nog iets: safari loopt echt heel erg vaak vast en dan moet ik force quit doen...RAM probleem? Ik heb maar 512mb...

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Calibreer je accu eens, dus een keer helemaal leeg laten lopen en weer opladen. En er is ook nog een firmware update die accu problemen oplost uitgekomen, dus die zou je ook nog eens kunnen proberen.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:46

Nitai

Live the life you love.

Misschien dat het helpt als je de SMC een reset.
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=303319

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

jou macbookje hoort niet zonder mededeling uit te vallen

-software up to date? =====>battery update installed?

Verwijderd

Airwolf schreef op maandag 16 juli 2007 @ 23:42:
Calibreer je accu eens, dus een keer helemaal leeg laten lopen en weer opladen. En er is ook nog een firmware update die accu problemen oplost uitgekomen, dus die zou je ook nog eens kunnen proberen.
Beetje lastig om je batterij te calibreren als je macbook uitvalt voordat hij gaat slapen ;)

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ok cool tnx voor de tips. Ik zal die SMC methode proberen. Maar zijn daar risicos aan verbonden?

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Nee, dit kun je gewoon doen, dit zou Apple je waarschijnlijk ook laten doen als je Applecare zou bellen.
Pagina: 1