Ik heb sinds een paar dagen een kabel verbinding bj cHELLo.Maar nu probeer ik wat software vanaf GoT naar binnen te trekken en hij verdomd het steeds.Ik gebruik Zonelabs als firewall maar dat heb ik altijd al gebruikt (analoge modem).
Ik zal eens wat duidelijker zijn.
Ik zie dus de startpage van tweakers.net met al het nieuws en bijna links onderin staat Bios/drivers/firmware/update.En daar staat ICQ en Netscape of getright om te downloaden.
En dat lukt niet als ik mijn firewall bij heb staan.(zonalarm pro)
Ik zie dus de startpage van tweakers.net met al het nieuws en bijna links onderin staat Bios/drivers/firmware/update.En daar staat ICQ en Netscape of getright om te downloaden.
En dat lukt niet als ik mijn firewall bij heb staan.(zonalarm pro)
Wat heeft dat met GoT te maken? 
Anyways, die links zijn links naar meuktracker postings. In die meuktracker posting staat een link naar de download van het betreffende programma. Daar kun je van downloaden, en dat gaat Tweakers.net en GoT helemaal voorbij, dus wij kunnen er niks aan doen.
Anyways, die links zijn links naar meuktracker postings. In die meuktracker posting staat een link naar de download van het betreffende programma. Daar kun je van downloaden, en dat gaat Tweakers.net en GoT helemaal voorbij, dus wij kunnen er niks aan doen.
Gaaf succes man!Op vrijdag 09 februari 2001 14:39 schreef NEWBIE het volgende:
oke ik zoek het wel uit
GrapjurkOp vrijdag 09 februari 2001 14:41 schreef Tom het volgende:
[..]
Gaaf succes man!
Pagina: 1