Waar mijn Cv plaatsen?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223528

Topicstarter
Na mijn vakantie wil ik me gaan orienteren op een nieuwe baan binnen de ICT en wil daarom mijn Cv gaan plaatsen op 1 van de bekende sites (monsterboard, etc). Welke sites kunnen jullie mij aanbevelen op mijn Cv te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06 18:38
Monsterboard, je zegt het zelf al

Lijkt mij de meest bekende en wordt dus ook het meeste op gezocht door werkgevers.

[ Voor 56% gewijzigd door dribbel op 16-07-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Monsterboard, Nationalevacaturebank, werk.nl

Maar je kan die sites natuurlijk ook goed gebruiken om te zoeken :)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:16

Wish

ingwell

Eh,

Wat houdt je tegen om het bij verschillende sites te doen? Kost paar minuutjes per keer, en voor zover ik weet is het gratis voor de zoekende werknemers.
Waar ben je bang voor? Het is nou niet zo dat alleen de uitermate bekwame recruiters op monsterboard oid komen.... Iedereen schraapt de CV's bij elkaar op een grote hoop:
intermediair, monsterboard, stepstone (als het nog bestaat)

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163846

Wat ik niet snap, waarom je CV plaatsen, waarom toon je zelf geen initiatief, en klop je niet bij bedrijven zelf aan ipv het uit handen te geven? (Lijkt mij dat een werkgever hier meer op zit te wachten en tegenwoordig liggen de banen haast voor het oprapen door het personeelstekort wat er heerst ;) ) Op de frontpage op t.net staan ook meestal wel leuke vacatures.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 163846 op 16-07-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaffa Juice
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-12-2024
Gewoon op monsterboard zetten, in een week tijd was ik 12 keer gebeld,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Anoniem: 163846 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:25:
Wat ik niet snap, waarom je CV plaatsen, waarom toon je zelf geen initiatief, en klop je niet bij bedrijven zelf aan ipv het uit handen te geven? (Lijkt mij dat een werkgever hier meer op zit te wachten en tegenwoordig liggen de banen haast voor het oprapen door het personeelstekort wat er heerst ;) ) Op de frontpage op t.net staan ook meestal wel leuke vacatures.
Dat heet 'passief zoeken', doe ik ook.

Ik ben tevreden met mijn huidige werk dus ik zoek niet, maar als ik een beter aanbod krijg naar aanleiding van wat ze van mij weten pak ik dat.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:46
Mijn monsterboard ervaring: heel veel reactie de eerste paar dagen, en in 99% van de gevallen detacheerders, bemiddelaars, uitzendbureau's of andere arbeids-makelaars. Volgens mij is het aantal "echte" werkgevers dat zelf in de CV's op sites als Monsterboard zoekt klein. (ik heb echter geen cijfers om die bewering te staven :))

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:36

Robtimus

me Robtimus no like you

Monsterboard
Nationale Vacaturebank
Vacaturebank (is een ander)
Jobnet

Zo eventjes 4 genoemd waar de mijne (inactief) op staat.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-06 22:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196108

intermediair.nl

Zorg je alleen dat je niet op naam te zoeken bent? Werkgevers vinden je vaak spontaan minder aardig als ze weten dat je passief aan het zoeken bent en dat niet van tevoren vertelt (zodat een tegenbod kan worden gedaan voordat je werkelijk verder gaat zoeken).
@Dutchman!: Ik ben "gevonden" door Sogeti op nationalevacaturebank.nl, en werk daar ondertussen. Het is een detacheerder, maar dan wel voor werk wat ik anders niet had gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:31

SmartDoDo

Woeptiedoe

Anoniem: 223528 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:18:
Na mijn vakantie wil ik me gaan orienteren op een nieuwe baan binnen de ICT en wil daarom mijn Cv gaan plaatsen op 1 van de bekende sites (monsterboard, etc). Welke sites kunnen jullie mij aanbevelen op mijn Cv te plaatsen?
Eigenlijk heel simpel, op al die sites die je met google kunt vinden. En uiteraard de sites die bij Werk & Inkomen - FAQ staan :)

Verder resulteert het hier in een opsomming van sites waar je je CV kunt posten en dat lijkt me niet al te zinnig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.