Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

hoe ccfl inverter als laptop inverter

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:59
Goedendag
Helaas is de inverter van mijn laptop kapot die toch al een fotolijstje wordt.
Ik weet dat een ccfl iverter als laptop backlight inverter kan worden geplaast
Maar mijn vraag is kan elke ccfl inverter er voor worden gebruikt
Ik weet niet hoeveel stroom (volt/ampera en watt) er gebruikt word door de schermverlichting.
Ik heb al gezocht maar niks gevonden alleen ja het kan maar daar heb ik niks aan.
Ik heb een inverter van een ccfl van zoan 30 cm.
En me scherm is zoan 30 cm groot.
Kan het scherm verlichting kapot gaan ?
Mijn scherm is een mitsubtsi electronics.
Model nummer AA121SJ03
En de inverter is een sun 23a5s-01
Sorry voor alle spelfouten

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik verwijs graag naar ccfl converter als backlight converter toe. Ik ben er blij mee dat je weet hoe de shift-toets en het punt-knopje werken, nu alleen nog iets minder enters (1 tussen elke alinea is voldoende, 1 na elke regel is te veel) en je komt al een heel eind verder.

Verder begeef je je toch in enigszins non-supported gebied: als je alles precies wilt nagaan zou je de datasheets van je LCD en je CCFL-inverters erbij moeten pakken en die twee matchen. Kans is groot dat dat niet kan, en dan moet je gewoon uitproberen. Gelukkig loop je niet zo heel veel risico: hetzij je inverter overlijdt (kans is niet zo groot en die dingen kosten toch geen drol) hetzij de CCFL in je scherm slijt sneller. Al met al: gewoon vrolijk uitproberen dus.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog