Toon posts:

Problemen met games

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Al een hele tijd heb ik problemen met het spelen van spellen.
De spellen crashen allemaal op precies dezelfde manier.
Namelijk het beeld blijft plotseling hangen en het geluid wat op dat moment speelt blijft zich in een rot tempo herhalen. Ik heb dit probleem bij bijna alle spellen die ik speel, met uitzondering van oudere spellen, bijvoorbeeld Warcraft 3.

Nu heb ik vanmiddag Manhunt weer eens geinstalleerd. Dit spel is ook al een aantal jaren oud en toch loopt me de boel weer vast. Ik vraag me af waar het bij mij fout gaat. Windows zelf is namelijk vrij stabiel en loopt zelden vast. Bij spellen ga ik echter altijd de mist in. De crashes zijn daarnaast vrij onregelmatig. Soms gaat het vijf minuten goed en soms een uur.

Ik heb al gedacht aan te hoge temperaturen, maar nu in idle vallen die best wel mee volgens mij.

CPU = 38
Moederbord = 41
GPU = 45
GPU omgeving = 47
HDD = 45

Daarnaast heb ik mijn intern geheugen al diverse malen getest, maar daar krijg ik ook geen foutmeldingen bij. Ik maak gebruik van Windows XP SP2 en ik heb een HIS Radeon X700 Pro 256
MB. (http://www.techzine.nl/ex...B-at-BonaFideReviews.html)

Elke hulp is welkom!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Misschien de graka drivers checken, anders even switchen met een andere graka of windows opnieuw installeren.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Welke mamaplank & cpu hebt ge?

Harde schijven getest? Ook is die 45 graden voor je HDD toch wel dicht bij het maximum. En je CPU valt heel goed mee. Test ze es onder load, met Orthos oid :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus P5AD2 Deluxe moederbord en een Pentium 4 CPU 3.40 Ghz
De harde schijven heb ik nog niet getest.
Windows opnieuw installeren heb ik al meerdere malen gedaan, maar dat heeft niks uitgehaald.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 16:15 ]

Verwijderd

Heb je voor je videokaart de drivers al opnieuw geinstalleerd?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Thibbledorf welkom op GoT :)

Probleem topics horen niet thuis in CSL, dus verplaats ik je topic naar PMG Ik wil je als raad meegeven om Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te lezen

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, ik zal het topic eens doorlezen :)

Net de drivers geupdate naar de laatste versie.
Dit had echter weinig zin want het spel liep na twee minuten alweer vast...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De Hangen en Opstartproblemen troubleshooter is er niet om door te lezen maar om uit te voeren. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.