HP DV9381

Pagina: 1
Acties:
  • 686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een HP DV9381 gekocht. Aanvankelijk was ik blij met het apparaat, alles werkte correct, zelfs Vista, waar ik eerder aan twijfelde, bleek niet echt een probleem.

De dag nadat ik mijn laptop gekocht had zat ik met het apparaat buiten, en er viel mij een heel hoog geluid op. Dit bleek van de laptop te komen. Mijn kleine broer kon het ook horen, mijn vader niet. Het geluid is zo hoog dat een volwassene het niet kan horen.

Ik heb het geluid opgenomen, en door de toon te verlagen, is het goed hoorbaar voor iedereen. Het is dus ook echt aanwezig, ik begin niet te hallucineren.

Inmiddels heb ik het ding voor de derde dag, en ik begin werkelijk hoofdpijn te krijgen van dit extreem hoge geluid. Deze laptop heeft mij een groot gedeelte van mijn rekening gekost, en ik ben van plan om hem nog heel lang in gebruik te hebben. Mijn vraag is dus: wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Nou, ik zou dus direct HP bellen ipv een topic te openen. Dat lijkt me eigenlijk best heel logisch.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Grote kans dat dit een geluid is uit de inverter van je scherm of uit het voedingsgedeelte van de notebook. Iets dat je iig niet kunt verhelpen. Gewoon terugsturen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem ligt nog iets ingewikkelder:

LICENTIEOVEREENKOMST VOOR EINDGEBRUIKERS

13. MEERDERJARIGHEID EN BEVOEGDHEID TOT HET SLUITEN VAN EEN OVEREENKOMST. U verklaart dat u in uw rechtsgebied wettelijk meerderjarig bent en, voor zover van toepassing, dat u door uw werkgever terzake gemachtigd bent tot het sluiten van deze overeenkomst.

Ik weet niet wat voor een ervaringen er allemaal zijn opgedaan, misschien maakt het HP niet eens uit dat je minderjarig bent, maar als ze hier een probleem van maken, is het misschien niet zo'n goed idee om te bellen.

Verder heb ik de laptop bij Office Center gekocht, een zaak waar alleen bedrijfsinkopen zouden worden gedaan.

Als het ding terug moet, moet ik dus eerst naar Office Center, vervolgens moet ik em daar afgeven, en hem later weer op komen halen.
Ik ben vanaf volgende week vrijdag 2 weken op vakantie, dus opsturen twijfel ik ook een beetje over, aangezien ik 2 weken niet beschikbaar ben.

Het geluid komt van de plek waar het ook het warmst wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:13:
Het probleem ligt nog iets ingewikkelder:

LICENTIEOVEREENKOMST VOOR EINDGEBRUIKERS

13. MEERDERJARIGHEID EN BEVOEGDHEID TOT HET SLUITEN VAN EEN OVEREENKOMST. U verklaart dat u in uw rechtsgebied wettelijk meerderjarig bent en, voor zover van toepassing, dat u door uw werkgever terzake gemachtigd bent tot het sluiten van deze overeenkomst.

Ik weet niet wat voor een ervaringen er allemaal zijn opgedaan, misschien maakt het HP niet eens uit dat je minderjarig bent, maar als ze hier een probleem van maken, is het misschien niet zo'n goed idee om te bellen.

Verder heb ik de laptop bij Office Center gekocht, een zaak waar alleen bedrijfsinkopen zouden worden gedaan.

Als het ding terug moet, moet ik dus eerst naar Office Center, vervolgens moet ik em daar afgeven, en hem later weer op komen halen.
Ik ben vanaf volgende week vrijdag 2 weken op vakantie, dus opsturen twijfel ik ook een beetje over, aangezien ik 2 weken niet beschikbaar ben.

Het geluid komt van de plek waar het ook het warmst wordt.
Ehh, je bent 37, wat maakt het hele meerderjarigheids gebeuren dan uit?

Daarbij, simpelweg, jij hebt een product gekocht dat niet deugt. Daarmee ga je gewoon terug naar de winkel en je eist dat het opgelost wordt. Je hebt een overeenkomst, waar beide partijen zich aan behoren te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Klikt wel erg als 't zogenaamde 'whining' bij de MacBooks! Processor die 't hoge geluid veroorzaakt!

(voor de rest is je topictitel erg goed :| )

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Tja dit lijkt me iets wat je met de leverancier moet bespreken, en je topicstart is geen eigen topic waard. Deze dus dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.