Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mappen en/of bestanden beveiligen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• bthefirst
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 19:20
Ik heb meerdere forums doorgekeken, maar vind niet zo 1 2 3 de juiste oplossing... Ik heb geen zeeën van tijd om alle 8 de delen door te lezen, dus als het al eerder gevraagd is, mijn excuses hiervoor, of blame de zoekfunctie van GoT ;).

Ik ben op zoek naar de oplossing om bepaalde bestanden op mijn gsm te beveiligen met een wachtwoord, dit omdat niet iedereen die bv. foto's wilt kijken op mijn N73 iets hiermee te maken heeft...

BVD

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Als het al kan, waarom zou je blijkbaar privacy gevoelige foto's op je gsm zetten en bovendien diefstalgevoelig is?

Met de eerste twee hits had je toch wel wat meer moeten kunnen weten:
Zoeken op Google

[ Voor 35% gewijzigd door PcDealer op 16-07-2007 14:13 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• bthefirst
Nou, er zijn gsm's die het standaard erop hebben zitten, zoals de Samsung E-900...

Maar bedankt voor je nutteloze reply, zeg dan gewoon niets. Zoals ik al eerder zei...

• bthefirst
P.S. dit hoorde geen aparte topic te worden... Zal straks even kijken hoe ik hem kan verwijderen.

MVG

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Als je zegt dat je geen zin/tijd hebt om te zoeken krijg je gewoon zulke vragen, niks nutteloos aan.

Naast de zoekfunctie die topics zoekt, kan je ook binnen een topic zoeken en zo alleen de nuttige posts lezen.

☻/
/▌
/ \

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

bthefirst schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:50:
P.S. dit hoorde geen aparte topic te worden... Zal straks even kijken hoe ik hem kan verwijderen.

MVG
Kunnen alleen modjes :Y)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.