Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Beste Tweakers,

Een collega zijn vrouw heeft MS (Multiple sclerose).
Dit is een aandoening van het centraal zenuwstelsel.

Afgelopen zaterdag heeft ze weer een aanval gehad. Na zo'n aanval kan ze de hele week niet praten. Dus dan zijn ze maar met pen en papier bezig om met elkaar te communiceren.

Daarom vroeg mijn collega om helpen te zoeken. Hij had ergens gelezen/gezien over een apparaatje. Dat kon je om je pols heen binden. En kon je intypen wat je wilde zeggen. En met 1 knop alles weer wissen.

Ik weet niet of jullie mij kunnen helpen aan zoiets. Ik heb even gezocht, maar kon alleen dure dingen vinden met een heel Windows Systeem erop, zoals deze

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetgarden.nl/archives/polsPC.jpg

Dat apparaat is veels te duur en te uitgebreid. Alleen kunnen typen is voldoende.
Als jullie ideeën hebben, hoor ik dit graag.

Gr.
Niels

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
DragonXZ schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:31:
Beste Tweakers,

Een collega zijn vrouw heeft MS (Multiple sclerose).
Dit is een aandoening van het centraal zenuwstelsel.

Afgelopen zaterdag heeft ze weer een aanval gehad. Na zo'n aanval kan ze de hele week niet praten. Dus dan zijn ze maar met pen en papier bezig om met elkaar te communiceren.

Daarom vroeg mijn collega om helpen te zoeken. Hij had ergens gelezen/gezien over een apparaatje. Dat kon je om je pols heen binden. En kon je intypen wat je wilde zeggen. En met 1 knop alles weer wissen.

Ik weet niet of jullie mij kunnen helpen aan zoiets. Ik heb even gezocht, maar kon alleen dure dingen vinden met een heel Windows Systeem erop, zoals deze

[afbeelding]

Dat apparaat is veels te duur en te uitgebreid. Alleen kunnen typen is voldoende.
Als jullie ideeën hebben, hoor ik dit graag.

Gr.
Niels
Iedere PDA met windows mobile heeft functionaliteit om ophet scherm te schrijven, en als je een PDA hebt met een toetsenbord is het helemaal makkelijk.

Ik zou even op zoek gaan naar een goedkope (oudere) PDA op bijvoorbeeld marktplaats. Ik denk dat je voor 75 euro goed kunt slagen daar.

Ik begrijp uit je post niet of het kunnen bevestigen aan je pols een vereiste is. In dat geval is dit niet echt een oplossing, en weet ik zo 1-2-3 even geen alternatief.

Succes!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Ja dat is een idee, maar hij wilde iets om de pols, want dat had die ergens gezien.

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 21:56
Gewoon pen en papier? :S Lijkt me stukken makkelijker en goedkoper werken.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:24
waarom zoeken naar een electronisch apparaat? veel te moeilijk/duur lijkt me.

Je kunt misschien beter iets zoeken wat met een magneetpen op een veldje schrijft ofzo

edit: lees net dat pols een vereiste is

[ Voor 11% gewijzigd door sjongenelen op 16-07-2007 13:48 ]

you had me at EHLO