nieuwe velden toevoegen aan mp3 tag?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Hey,
Is het ook mogelijk om zelf velden toe te voegen aan ID3v2 tags? En zijn er ook programma's die met meerder zoekcriteria tegelijk ID3v2 tags door kunnen zoeken?

Ik wil namelijk naast een categorie ook nog n 2e categorie in kunnen voeren, en naast artiest ook nog kunnen toevoegen wie het liedje geremixed heeft.
2 liedjes kunnen bijvoorbeeld house zijn maar de een is electro achtig en de ander dan meer mellow achtig. Het zou mooi zijn als ik dan op meerdere categorien tegelijk kan selecteren. En ditzelfde geld voor artiesten:
Bijv: alle liedjes met artiest don diablo en remixer olav basoski. Of; alle electro remixen van een bepaalde artiest. enz enz.

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In principe kun je willekeurige velden toevoegen aan id3v2 tags, dus technisch kan het. Of er software voor is die dat ook doet, durf ik je dan weer niet te vertellen.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:49

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Met Tag & Rename kan dat :) Heb het net eventjes uitgezocht voor je :)
Selecteer een nummer -> rechtermuisknop -> Additional.

maar een eigen veld toevoegen in Tag & Rename weet ik niet als het werkt

[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 16-07-2007 13:32 ]

Wauw, een sig!

• Troetelbiertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-07 13:44
Naast het feit of er dan software is waarmee je deze nieuwe tags kan maken, moet het programma dat je gebruikt om je muziek te luisteren het natuurlijk ook begrijpen.

@hierboven
Die velden staan er inderdaad standaard bij. "Remixed by" is dus al mogelijk een extra genre toevoegen gaat volgens mij ook niet met Tag en Rename

[ Voor 32% gewijzigd door Troetelbiertje op 16-07-2007 13:35 ]