Drivers nummers standardiseren !

Pagina: 1
Acties:

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Volledigheid, men vraagt vaak als iemand wat vraagt naar zo veel mogelijk spec's en wat men zelf al probeerde, bezochte sites.

Wat mij echter nu opvalt is dat mensen, maar ook techsites en merk-helpdesks allemaal andere driver nummers noemen, te weten 'sub onderdelen van het getal' !!!!!!!!!

Zo had ik bij xfx en nvidia wat anders dan bij mijn mobo site Asrock aangaande videokaart driver versie nummers. Op de CD van het mobo staat bijv.(voor de onboard 6150 videokaart) 15G . . .

Velen hier noemen de laatste 5 nummers zie ik zoals: 158.28 XFX bijv. doet dat ook.

Zullen we allemaal gewoon het hele getal gaan posten?

Mijn volledige nvidia driver nummer voor de win vista home premium 64 bit NL OEM is :
7.15.11.5828 van d.d. 14-5-2007 zoals aangegeven onder apparaatbeheer bij de 7600 gt videokaart.
(en 15g bij asrock 158.28 bij XFX) dat maakt het er niet simpler op voor alle betrokkenen)

[ Voor 3% gewijzigd door notsonewbie op 16-07-2007 12:42 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dat loopt wel los hoor, je kunt ook overdrijven natuurlijk. En uitgaan van de drivers die op de websites van nVidia res. AMD/Ati staan.

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Exorcist schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:47:
Dat loopt wel los hoor, je kunt ook overdrijven natuurlijk. En uitgaan van de drivers die op de websites van nVidia res. AMD/Ati staan.
Tja... ik vind het overdreven dat betrokkenen (klant, fabrikant, techsites en helpdesks) allemaal andere nummers hanteren, terwijl in apparaatbeheer gewoon het officiele getal volgens de microsoft driver-schrijf-wijze staat, bij iedereen en op dezelfde manier.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)