Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

OCC Intel Ignite Chopper

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 18:08
Ik kwam dit toevallig tegen, een project van Intel en OCC (de chopperbouwers van Discovery)

Leuk projectje:
http://ignite.intel.com/

Plaatjes:
http://images.google.nl/i...irefox-a&um=1&sa=N&tab=wi

Iemand hier meer van gezien? Buiten de site kan ik niet veel vinden, en op Discovery ook nog niet voorbij zien komen.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:28

wontcachme

You catch me? No you wont

Dit is een aflevering van 2 tot 3 dagen geleden. Deel 2 moet nog op tv komen hiervan. In nl duurt het nog wel ff, aangezien dit in amerika is deze uitzending. Wel een leuke aflevering tot nu toe.

Mickey ook weer, krijgeen ze een silicium platter mee met 300 cpu's bij intel, slaat mickey de platter in 1000 stukken in de clean room bij intel :X 8)7 |:(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 16:14
In de clean room :D

Blijf deze serie mooi vinden, zit er zelfs over te denken om ze op dvd te downloaden kopen

King of Cod

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:23

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Tijd voor een nieuwe sig..

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 22:20
wontcachme schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:40:
Dit is een aflevering van 2 tot 3 dagen geleden. Deel 2 moet nog op tv komen hiervan. In nl duurt het nog wel ff, aangezien dit in amerika is deze uitzending. Wel een leuke aflevering tot nu toe.

Mickey ook weer, krijgeen ze een silicium platter mee met 300 cpu's bij intel, slaat mickey de platter in 1000 stukken in de clean room bij intel :X 8)7 |:(
En jij geloofde het ook nog :+

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Die OCC gasten zijn echt goed bezig. Volop product placement in elke aflevering, dikke sponsoring van tientallen fabrikanten, elke uitspraak en bezigheid is PR-technisch te verantwoorden, constante promotie van eigen merchandise: Dikke business, het echte geld wordt niet met de verkoop van zo'n wanstaltige motor binnengehaald.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:15

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Elke aflevering is ook totaal voorspelbaar (net als Rides), krappe planning, onderlinge ruzie, gompie, we halen het weer net, wat een verrassing |:(
Na een aantal afleveringen liepen ook ze opeens in hun eigen kledingslijn.....

Na een paar afleveringen had ik het wel gehad.

De motoren die ze bouwen zullen hier ook nooit toegelaten worden, enorme punten die uit de handvaten steken etc.

This footer is intentionally left blank

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 17:18

KneoK

Not in a million lightyears

Buiten een overkill control unit en reteveel reclame zie ik niet echt in wat die bike in godsnaam met Intel te maken heeft.

Krijgen we nu ook "Intel, the way it's ridden" benzine ?

Als je tegenwoordig in Amerika als bedrijf iets te vieren hebt dan ga je naar OCC om een motor te laten maken en er zo zeker van bent dat de hele Discovery kijkende wereld op de hoogte is van je nieuwe producten. Dit is toch gewoon een pure reclame campagne ?

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 16-07-2007 16:19 ]

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-11 19:34

Bergie

Lekker belangrijk...

Tuurlijk is het een grote reclamecampagne. En het werkt beide kanten op. Intel (of elk ander bedrijf dan) krijg een mooie hoeveelheid media-aandacht en OCC wordt er alleen maar populairder op en verkoopt nog meer merchandise :P

Ach, en daarbij is het af en toe nog wel een leuke show ook. Al is het inderdaad mega voorspelbaar. Net als elke amerikaanse show op discovery waar een te krappe planning bij komt kijken :P

Yamaha MT-09

• Stefke
  • Laatst online: 21-11 18:08
Dat euvel van te krappe planningen die alsnog wel op het laatste nippertje gehaald worden is echt niet iets aparts uit die show: volgens mij heeft elk bedrijf daar regelmatig last van....en daarmee is het echt niet in scene gezet bij OCC

(Geen fan van de serie overigens, vind de motoren altijd een beetje hetzelfde, alhoewel het best leuk is om effe te kijken :) )

[ Voor 21% gewijzigd door Stefke op 16-07-2007 17:06 ]

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

En wat denk je dat die jongens aan discovery mogen betalen? Die zijn ook niet gek.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:26

SmartDoDo

Woeptiedoe

Een wijs man zei eens:
Het heeft wielen en een motor.

*vroem**VROEM*VV* ?
en ik was het iig niet ;)

=> VV dus :)

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 21:09

trixx

-CTU- SuiZide

stefijn schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:37:
Ik kwam dit toevallig tegen, een project van Intel en OCC (de chopperbouwers van Discovery)

Leuk projectje:
http://ignite.intel.com/

Plaatjes:
http://images.google.nl/i...irefox-a&um=1&sa=N&tab=wi

Iemand hier meer van gezien? Buiten de site kan ik niet veel vinden, en op Discovery ook nog niet voorbij zien komen.
Is te downloaden zelfs..... het is seizoen 5 aflevering 14

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik vind dit wel een van de minst spectaculaire motoren eigenlijk.
Afschuwelijk, dat Intel logo op de tank. Om nog maar te zwijgen over dat scherm en kleurencombo :X

Goed voorbeeld van iets waar ik op een show aan voorbij loop, dan vind ik die Snap On themabike veel beter gelukt.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-11 17:01

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

stefijn schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:55:
Dat euvel van te krappe planningen die alsnog wel op het laatste nippertje gehaald worden is echt niet iets aparts uit die show: volgens mij heeft elk bedrijf daar regelmatig last van....en daarmee is het echt niet in scene gezet bij OCC

(Geen fan van de serie overigens, vind de motoren altijd een beetje hetzelfde, alhoewel het best leuk is om effe te kijken :) )
Het is bij deze shows echt wel het toppunt... De dag dat een motorblok binnen zou moeten komen, moet het ook gelijk gemonteerd zijn en werken... Er wordt gewerkt via het "just-in-time" principe, maar dat werkt niet bij customs... Er zijn altijd onvoorziene zaken.
Voor mij is de lol van series als OCC, Biker build-off en American Hotrod er echt wel af. Het zijn alleen maar ruzies en de voertuigen zijn vaak weinig spectaculair... (veel van hetzelfde...) Rides valt opzich nog wel mee, omdat die zich richt op echt speciale projecten, maar de rest zijn in feite gewoon real-life soaps geworden...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1