Toon posts:

[PCM 2007] Game crashed naar desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Gisteren heb ik de game Pro Cycling Manager 2007 gekocht en eerst wou ik het spelen zonder patch, want ik hoorde veel dingen over de patch, dus ik ging eerst spelen zonder patch. Maar dat hielp niet, de game crashte altijd, op elk ding als ik iets wou starten. Vandaag heb ik de patch geïnstalleerd, ik dacht dat dit zou helpen, maar nee. De game crashed opnieuw naar desktop, iedere keer. Als ik bijv op tutorial klik, en iets wil starten, crashed ie naar desktop. Heel vervelend.

Ik heb m'n drivers geupdate, en ik weet echt niet wat ik moet doen. Dit zijn mijn specificaties:

Processor: Pentium 4 3,2 GHz
Memory: 1 GB RAM
3D Graphics Card: GeForce 6600 256 MB DirectX compitable
Soundcard: DirectX compitable
CD-ROM: 2,8x speed
Hard Disk Space: 150 GB
Internet connection: yes

Ik hoop echt dat één van jullie kunnen helpen.

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:03

hilgo

Clear your mind of can't.

Laat je event log nog iets zien? Heb je programma's als deamon of alcohol draaien (spel gebruikt, voor zo ver ik weet starforce kopieer beveiliging en die wil daar wel eens over vallen)?

Discogs

Verwijderd

Topicstarter
hilgo schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:15:
Laat je event log nog iets zien? Heb je programma's als deamon of alcohol draaien (spel gebruikt, voor zo ver ik weet starforce kopieer beveiliging en die wil daar wel eens over vallen)?
Als ie crashed dan laat ie geen event log zien, of kun je dat ophalen? Over Daemon Tools en Alcohol 120% gesproken, ik heb het al gedeïnstalleerd en dat hielp helaas niet. Ook is het spel niet gebruikt. :)

• hilgo

hilgo

Start > run (uitvoeren) > eventvwr
En dan bij applicatie log kijken of er iets nuttigs staat. Spel is trouwens, ook met patch, een groot bug festijn. Jammer dat ze het daar nog steeds niet goed voor elkaar hebben.

Discogs

Verwijderd

Topicstarter
hilgo schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:22:
Start > run (uitvoeren) > eventvwr
En dan bij applicatie log kijken of er iets nuttigs staat. Spel is trouwens, ook met patch, een groot bug festijn. Jammer dat ze het daar nog steeds niet goed voor elkaar hebben.
Er staat niks nuttigs.. Ik vind het zelf ook heel jammer, beetje zonde van m'n geld. Maar ik blijf hopen op een oplossing.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 12:25 ]

• hilgo

hilgo

Heb je ook direct X nog eens opnieuw geïnstalleerd? Spel al eens opnieuw van hun site gedownload en dan nogmaals opnieuw geïnstalleerd?

Discogs

Verwijderd

Topicstarter
hilgo schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:31:
Heb je ook direct X nog eens opnieuw geïnstalleerd? Spel al eens opnieuw van hun site gedownload en dan nogmaals opnieuw geïnstalleerd?
Yep, DirectX heb ik net opnieuw geïnstalleerd. Spel kan ik niet van hun site downloaden, heb het spel gewoon in de stad gekocht, met een hoesje dus. :) Ik heb het spel vele malen opnieuw geïnstalleerd en dat wou ook al niet helpen. Ik ga het nu proberen op een andere computer..

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:25

Vos

AFCA

Iemand al een oplossing voor dit probleem? Volgens mij is dit spel verre van bug vrij.

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:23
Ik zit ook met hetzelfde probleem, heeft er ondertussen al iemand een oplossing?

Specs:
AMD Athlon X2 4200+
2048 MB RAM
NVIDIA GeForce 7900GT, 256MB
Windows XP Professional, SP2

Al geprobeerd:
- reïnstall
- nieuwste updates applyen
- nieuwste videokaart drivers
- zelfs een windows format...(moest toch eens gebeuren)

[ Voor 28% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 26-08-2007 10:08 ]

Pagina: 1