Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003
Ze zeggen altijd dat je altijd proffesionele kaarten moet gebruiken. Die hebben betere driver ondersteuning. En als je het geld niet wilt uitgeven voor een proffesionele kaart dan wordt een snellere "gewone" kaart aan geraden. En daar valt de X1300 niet onder.
Zelf heb ik geen problemen met een 6800LE en SW06(student), maar het lijkt me voor een bedrijf wel van belang dat alles goed werkt en daarvoor mag best wat extra betaald.
Misschien kun je een nieuwe videokaart bestellen in het buitenland, daar Amerika lijkt een stuk goedkoper. Hier
Ben wel benieuwd wat de experts zeggen, weet ik ook wat ik over een paar jaar moet kopen.
Zelf heb ik geen problemen met een 6800LE en SW06(student), maar het lijkt me voor een bedrijf wel van belang dat alles goed werkt en daarvoor mag best wat extra betaald.
Misschien kun je een nieuwe videokaart bestellen in het buitenland, daar Amerika lijkt een stuk goedkoper. Hier
Ben wel benieuwd wat de experts zeggen, weet ik ook wat ik over een paar jaar moet kopen.