Toon posts:

opstart problemen XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na opstart XP wordt het scherm zwart dat de windows intro is geweest, volgens mij
wordt er dan overgeschakelt van VGA naar de graphische card (ASUS) en gaat het dan fout
hoe kan ik dit herstellen
Opstarten in VGA modus geeft het zelfde beeld
Het lijkt wel of de driver vd graphische card niet werkt

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-07 12:47
probeer eens in veilige modus op te starten? (meestal na een paar keer zelf rebooten komt er een scherm met keuzemogelijkheden. Kies dan voor Veilige Modus)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:48

DarkSide

theres no place like ::1

Idd tijdens opstarten op F8 drukken.
Dan kan je proberen de last know good optie te kiezen.
Of opstarten in VGA mode. Kijken wat voor foutmeldingen er zijn en rebooten.
Eventueel, als je denkt dat het je graka is, deze uninstallen en dan rebooten in normale mode.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Bogusmeister
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:50
Yup, heb dit geintje ook gehad. Drivers van graka opnieuw installeren verlost je van dit probleem

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal leuk en aardig maar ik heb alle opstart mogelijkheden met F8 al geprobeerd zonder resultaat, dus er valt niets te (de)-installeren, want ik heb geen beeld

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

In dat geval was je vergeten te vermelden in je openingspost dat je de F8 optie al had gebruikt... (Overigens toch al een summiere post, maar goed)

Volgende tip is dat je opstart met de XP-cd en dan kiest voor het herstellen van je XP-installatie

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Verwijderd

Topicstarter
bedankt het is gelukt
Pagina: 1