Toon posts:

ADSL in a'foort

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey poepers,

zijn er hier mensen die in a'foort wonen EN bij MXstream of demon adsl zich aan hebben gemeld voor zo'n "snelle" i-net verbinding ?
en wat zijn dan de bevindingen ?

thanks...

ze zeggen nl. dat mxstream en demondsl in a'foort beschikbaar is maar bij zo'n postcode check komt er niet veel van terecht

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
het klopt dat er adsl in amersfoort beschikbaar is, maar alleen in het centrum...ik hoor van "experts" dat binnenkort eerst zielhost aan de beurt is, en dat het in de andere wijken nog wel ff kan duren...
het schijnt dat het ligt aan de wijkcentrales waar dus wat aanpassingen op gedaan moeten worden...maar in sommige wijken is er dus geen ruimte voor de aanpassingen. :(
ik zelf zit ook nog steeds te w8en op asdl of zelfs kabel..want ook dat laat wel erg lang op zich w8en :(

Verwijderd

Topicstarter
lekker bout is dat dan :( :( :(

oftewel ik mag nog steeds lekker voor mijn tel.rek. betalen :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

• Zoetemelk
misschien kan je met kpn bellen ofzow...
of met een orderdesk van Mxstream....vragen of het voor jou postcode al beschikbaar komt..
meestal zijn de postcodechecks van de site niet uptodate..
vraag dan metteen voor mij ook ff >:)
3815MC

Verwijderd

Topicstarter
hahahaha... ik spreek jullie niet voor niets als "poepers" aan ;) hahahahah...geintje :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Verwijderd

ik hoor van "experts" dat binnenkort eerst zielhost aan de beurt is, en dat het in de andere wijken nog wel ff kan duren...
waneer???????

<edit>
typo
</edit>

• Zoetemelk
net nog een keer nagevraagd, maar dr is niets bekent (lees ik mag niets zeggen...:( )

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Nog 10 weekjes en dan is Hoogland/Kattenbroek aan de beurt! (inside information :) )

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-08 14:35

Daniel

Kapitein NCC-1701
Een neef van mij woont in Schothorst en die heeft sinds een paar weken "kabel" (of hoe je die kaboutertjes van Casema die de TCP/IP pakketjes rondbrengen ook wilt noemen)

10 mensen met een aansluiting in die wijk, 1.5 kb/sec max. De backbone naar het Internet wordt gevormd door een ISDN lijn oid >:)

ADSL zou pas rond de zomer verkrijgbaar zijn, zal wel eind 2001 worden...

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 20:49 schreef TheRitz het volgende:
Nog 10 weekjes en dan is Hoogland/Kattenbroek aan de beurt! (inside information :) )
hoe kom je daan die info?

woerden?

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
moehahaha

Mxstream is op dit moment in uw omgeving nog niet leverbaar. Maar vanaf Mei 2001 is Mxstream echter ook bij u beschikbaar! Daarom kunt u Mxstream Basic of Mxstream Extra nu alvast bestellen. En als u Mxstream nu al bestelt, wordt uw bestelling met voorrang behandeld! U kunt Mxstream Basic of Mxstream Extra bestellen op een gewone telefoonlijn of op een ISDN lijn.

Weet iemand of ik daar een beetje op aan kan? Of word dat toch eind 2001:(
is trouwens 3816TR

Verwijderd

Topicstarter
oftewel, kpn ligt nog lekker op de ouderwetse manier geld te vangen :(

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 20:49 schreef TheRitz het volgende:
Eeeej...dat zijn geen grappen :(
Ik woon in Kattenbroek en volgens mij komt er voor de zomer helemaal geen ADSL in mijn wijkie.
Ik wil graag van je weten of die inside information betrouwbaar is :)
Tot die tijd blijf ik wel verder pruttelen met kaashema :Z

Het is helaas nog niet bekend wanneer Mxstream in uw buurt beschikbaar komt.

edit:

Postcode sjek gedaan

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:38

JK

De centrale voor Hoogland/Kattenbroek is al een tijdje klaar voor ADSL, alleen de KPN wacht gewoon nog... dusseh, dat van die 10 weken kan wel kloppen, alleen die klootzakken van KPN hadden ons al aan kunnen sluiten rond dec 2000.

Maargoed, kabel gaat perfect hier.. met downloaden voornamelijk 10kb/s soms een uitschieter naar 11, maar voor Casema is dat ECHT heel erg veel.

Binnenkort maar ADSL nemen, is voor mij goedkoper dan kabel :)

Verwijderd

Mhhhh....waar zit jij dan JK :?

Ik mag blij zijn als ik midden in de nacht 6kb/s haal :Z
Maar als het over 10 weken kan gebeuren waarom krijg je dan nog steeds te zien dat Mxstream in uw buurt nog steeds niet beschikbaar is :?
Dan kan je je toch opgeven als het nog 'maar' 10 weken duurt.

• JK

JK

Ik woon in Hoogland, in een wijk waar veel oude mensen maar ook veel kleine kutkinderen wonen. Weinig gebruiken een computer, laat staan internet denk ik, want haal echt vaak de topsnelheid van de seriele kabelmodem. Vooral met meerdere downloads tegelijk, dan gaat het goed :)

Maar rond juni 2001 hebben we hier gewoon in Hoogland/Kattenbroek (zelfde centrale). de KPN wacht waarschijnlijk met het aansluiten, want rond december was het echt al klaar.

Maargoed, als het er is neem ik het wel.. sneller en goedkoper dan kabel. En zo hoort het ook.

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
ik heb nu ook mxstream sinds half december....toen we eind november de check deden gaven ze aan dat het nog tot voorjaar 2001 ging duren en toen we de winkel ingingen, vertelden ze ons daar dat het nog minstens tot mei 2001 ging duren...3 dagen later was alles aangevraagd en mogelijk...
Het moraal van dit verhaal: gewoon blijven proberen, bij KPN weten ze helemaaaaaal nix!

• cue
  • Laatst online: 10:12

cue

Ha mede lotgenoten,

Nu ik toch zoveel inside information hoor kan iemand mij dan ook misschien vertellen waaneer leusden is een eker aan de beurt is, want kaashema schiet niet op en heb toch liever adsl. Ik word echt helemaal gestoord van dat trage gedoe in heel nederland, hier en daar hebben ze wel kabel of adsl maar echt snel gaat het nog niet. Wanneer gaat de overheid er is beetje geld in pompen we lopen gewoon als op andere landen beetje heel veel achter volgens mij. :( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

• Byteripper
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

In Schothorst kan je vanaf Mei ADSL hebben... Volgens mij zijn de wijken om het centrum in Amersfoort in mei aan de beurt.

Byteripper.

• JK

JK

In Leusden komt helemaal niets. Daar wonen van die degelijke mensen enzo, die hebben geen kabel of ADSL nodig ;-)
Ennuh, de Berg en wat wijken rondom het centrum HEBBEN al ADSL hoor.

Naja ik merk het wel wanneer ik me kan aansluiten, heeft absoluut geen haast. Heb het meeste toch al wel op internet gezien...

Verwijderd

Op dinsdag 06 maart 2001 22:33 schreef JK het volgende:
In Leusden komt helemaal niets. Daar wonen van die degelijke mensen enzo, die hebben geen kabel of ADSL nodig ;-)

Naja ik merk het wel wanneer ik me kan aansluiten, heeft absoluut geen haast. Heb het meeste toch al wel op internet gezien...
en hoeveel heeft de kpn dat opgeleverd?

• cue

cue

Op dinsdag 06 maart 2001 22:33 schreef JK het volgende:

Sorry hoor maar ik vind dit onder het motto vallen post iets of post niets!!

Ik wacht al 3 jaar, het moet toch wel een keer komen, toch?

Verwijderd

Hmmmm...juni 2001...dat klinkt als muziek in mijn oren :)
Alleen snap ik de KPN weer niet...waarom wachten ze nu weer tot juni als het nu al klaar ligt :?

/me snapt soms niet hoe de maatschappij in elkaar zit.

• Zoetemelk
net ff de postcode check gedaan (tnxx Banaan) ennuhm (als alles goed gaat) hebben wij adsl in mei 2001!!! en ik zit in rustenburg...niet echt rond het centrum ofzow...maar wel 100x beter dan met een 33K6 modempie proberen te surfen :)
tot dan...maar eventjes behappen met internet alleen op werk

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk nooit gedacht dat er veel gepost zou worden hier, maargoed.

THANKS !

ik kreeg onlangs nog zo'n casema foldertje in huis, en smeet het lekker meteen weg :)

OP NAAR DE ADSL !!!!!

Verwijderd

Op woensdag 07 maart 2001 10:01 schreef Boontje het volgende:
Eigenlijk nooit gedacht dat er veel gepost zou worden hier, maargoed.

THANKS !

ik kreeg onlangs nog zo'n casema foldertje in huis, en smeet het lekker meteen weg :)

OP NAAR DE ADSL !!!!!
kijk :) dat casema maar snel overgenomen mag worden :)

• pjottum
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ik kreeg een mailtje dat het in liendert beschikbaar komt, maar ik wil eigenlijk vooral weten wat voor aansluiting je nou precies hebt -niemand wil het zeggen geloof ik. Ik heb schrikbarende verhalen gehoord/gelezen over 10.*.*.* adressen, maar uit de search worrik hier niet veel wijzer over.
Als ik adsl ten volle wil benutten wil ik er een linuxbakkie aanfabrieken, zodat ik daar gewoon van overal op kan (screen +bitchx +centericq +pine is verrekte handig :) dus dan heb ik zoiets als een 'vast' ipnummer nodig..

I have usernames older than you.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:46

Wokschotel

Op 6 wielen

Zag net dat het in de centrale Dirk Loogenstraat in mei beschikbaar komt. Volgens mij is dat de centrale die Liendert, Rustenburg en Kruiskamp verzorgt.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

bler, niemand wil me iets vertellen over de 10.x.x.x ip nummers enzo
erm, als je er zo geinteresseerd in bent mail je toch gewoon even met XS4all? Daar lopen echt wel mensen rond die het weten enzo hoor

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Dus van de zomer zit heel A'foort aan de ADSL :?

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op dinsdag 06 maart 2001 18:28 schreef Cue het volgende:
Ha mede lotgenoten,

Nu ik toch zoveel inside information hoor kan iemand mij dan ook misschien vertellen waaneer leusden is een eker aan de beurt is, want kaashema schiet niet op en heb toch liever adsl. Ik word echt helemaal gestoord van dat trage gedoe in heel nederland, hier en daar hebben ze wel kabel of adsl maar echt snel gaat het nog niet. Wanneer gaat de overheid er is beetje geld in pompen we lopen gewoon als op andere landen beetje heel veel achter volgens mij. :( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Het valt op dit forum wel mee met de 'inside information'.
Soms zijn uitspraken gebaseerd op een verouderde planning.
Lijkt me ook niet echt handig voor insiders om informatie te lekken, het aantal mensen wat echt overzicht heeft is beperkt en is dus traceerbaar (beetje lullig om je baan kwijt te raken voor het lekken van bedrijfsgevoelige info).

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Topicstarter
Het maakt toch niet uit of iedereen deze zomer dan op ADSL zit ??

Zou theoretisch niets uitmaken voor je ADSL verbinding (toch?), alleen dan dat je wel iets langer moet wachten op de installateur ;)

Wat houd dat FAIR USE in eigenlijk ??

hoe weet je dat je het "TE GEK" maakt dan ?

• cue

cue

FAI USE houd volgens mij in dat ze geen datalimiet hebben maar dat het wel binnen de perken moet blijven en als je dta neit doet krijg je eerst paar waarschuwingen en dan mogen ze je er af knikkeren :P

EN godverdegoder ik kan nog nix anders dan isdn in dit klote gehucht LEUSDEN

Verwijderd

Op Friday 09 February 2001 13:56 schreef goro het volgende:
ik hoor van "experts" dat binnenkort eerst zielhost aan de beurt is, en dat het in de andere wijken nog wel ff kan duren...
waneer komt zielhorst aan de beurt dan ???
ik zit op de centrale van zielhorst
3828TJ

Groeten Hans

Verwijderd

Op Tuesday 06 March 2001 17:22 schreef JK het volgende:
Ik woon in Hoogland, in een wijk waar veel oude mensen maar ook veel kleine kutkinderen wonen. Weinig gebruiken een computer, laat staan internet denk ik, want haal echt vaak de topsnelheid van de seriele kabelmodem. Vooral met meerdere downloads tegelijk, dan gaat het goed :)

Maar rond juni 2001 hebben we hier gewoon in Hoogland/Kattenbroek (zelfde centrale). de KPN wacht waarschijnlijk met het aansluiten, want rond december was het echt al klaar.

Maargoed, als het er is neem ik het wel.. sneller en goedkoper dan kabel. En zo hoort het ook.
en postcode 3828tj ???

dat valt zeker weer overal buiten ?????

ik woon in de wijk kattenbroek maar val qua postcode onder HOOGLAND
internet via de kabel hebben ze hier nog nooit van gehoord (wacht al 7 maanden :-( )
dus met ADSL zal het ook wel weer tering lang duuren

Verwijderd

Op Tuesday 06 March 2001 22:01 schreef Byteripper het volgende:
In Schothorst kan je vanaf Mei ADSL hebben... Volgens mij zijn de wijken om het centrum in Amersfoort in mei aan de beurt.

Byteripper.
en mijn postcode valt overal weer buiten

GODVERERDOMME KUt kut en nog eens kut

3828 TJ (voor diegene die me een klein beetje hoop kunnen geven )

woon in kattenbroek hoogland maar zit op de centrale van zielhorst ????

• Zoetemelk
Op Friday 09 March 2001 22:00 schreef rdgf het volgende:
Zag net dat het in de centrale Dirk Loogenstraat in mei beschikbaar komt. Volgens mij is dat de centrale die Liendert, Rustenburg en Kruiskamp verzorgt.
ja volges de postcode checker op adslmetacrawler.com heb ook ik (rustenburg) in mei adsl...whoooohooo!!! en het zou best kunnen zijn dat dat de Dirk Loogenstraat is. het zou wel heel logisch zijn ja :))
Op Wednesday 14 March 2001 23:16 schreef hansit het volgende:

[..]

en mijn postcode valt overal weer buiten

GODVERERDOMME KUt kut en nog eens kut

3828 TJ (voor diegene die me een klein beetje hoop kunnen geven )

woon in kattenbroek hoogland maar zit op de centrale van zielhorst ????
uhhm heb net nog even gecheckt voor je maar op deze postcode is het nog steeds niet bekend wanneer je adsl krijgt...waarschijnlijk met sint juttemis *grijns*
oeps sorry voor het leedvermaak

• Savages
  • Laatst online: 03-08 16:10
Op Sunday 04 March 2001 21:16 schreef Daniel Kegel het volgende:
Een neef van mij woont in Schothorst en die heeft sinds een paar weken "kabel" (of hoe je die kaboutertjes van Casema die de TCP/IP pakketjes rondbrengen ook wilt noemen)

10 mensen met een aansluiting in die wijk, 1.5 kb/sec max. De backbone naar het Internet wordt gevormd door een ISDN lijn oid >:)

ADSL zou pas rond de zomer verkrijgbaar zijn, zal wel eind 2001 worden...
Da's precies de reden dat ik begin november Casema-boertjes me huis uit heb geschopt toen ze me PLOTSELING kwamen aansluiten. Ik had me dus in april vorig jaar ingeschreven voor Casema, en daaar kreeg ik begin juni reactie op... ik me ingeschreven en na de grote vakantie lag er een brief, je staat op een wachtlijst... |:(
En toen kwamen ze ineens plotseling aansluiten, kreeg woensdag een brief thuis dat ze vrijdag aan kwamen sluiten... (voor het hele verhaal zoek maar ff.... ;)

Maar die snelheid was dus inderdaad zwaar bagger.. dus ik dacht; we wachten lekker op ASDL, dat kwam volgens KPN toen eind 2000.. Dat werd dus daarna begin 2001, en nou is ut weer verplaatst naar juni '01..! :(
schothorst dus, 3813...

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• Savages
Op Friday 09 March 2001 22:00 schreef rdgf het volgende:
Waar haal je die info vandaan..!?? :?

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• TheRitz
Jongens...mark my words. In week 20 (we geven de KPN het voordeel van de twijfel en voegen een bandbreedte van 2 weken eerder of later toe :)) heeft Hoogland ADSL. Kattebroek zeer waarschijnlijk ook.

Maar voor de meantime neem ik kabel want 400 piek p/mnd voor telefoonkosten wordt toch echt te idoot! Vooral nu ik dit lees:

"Ik woon in Hoogland, in een wijk waar veel oude mensen maar ook veel kleine kutkinderen wonen. Weinig gebruiken een computer, laat staan internet denk ik, want haal echt vaak de topsnelheid van de seriele kabelmodem. Vooral met meerdere downloads tegelijk, dan gaat het goed"

Dat is Hoogland allright!!!! :) Er rijden hier ook nog koetsen rond enzo! En Amish mensen...en ze steken de straatverlichting 's nachts met het handje aan...en je krijgt nooit voorrang als je van rechts komt. Ook niet als jij 1300 kilo puur duits staal meeneemt en de ander een fietser is.

Zullen we een draadje over Hoogland starten?

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

• Savages
Op Friday 16 March 2001 08:36 schreef TheRitz het volgende:
Jongens...mark my words. In week 20 (we geven de KPN het voordeel van de twijfel en voegen een bandbreedte van 2 weken eerder of later toe :)) heeft Hoogland ADSL. Kattebroek zeer waarschijnlijk ook.

Maar voor de meantime neem ik kabel want 400 piek p/mnd voor telefoonkosten wordt toch echt te idoot! Vooral nu ik dit lees:

"Ik woon in Hoogland, in een wijk waar veel oude mensen maar ook veel kleine kutkinderen wonen. Weinig gebruiken een computer, laat staan internet denk ik, want haal echt vaak de topsnelheid van de seriele kabelmodem. Vooral met meerdere downloads tegelijk, dan gaat het goed"

Dat is Hoogland allright!!!! :) Er rijden hier ook nog koetsen rond enzo! En Amish mensen...en ze steken de straatverlichting 's nachts met het handje aan...en je krijgt nooit voorrang als je van rechts komt. Ook niet als jij 1300 kilo puur duits staal meeneemt en de ander een fietser is.

Zullen we een draadje over Hoogland starten?
euhh... HOOGLAND is een buitenwijk van Amersfoort...! :D :P

>:) (dat doet pijn bij die boeren..! :7)

Verwijderd

Op Tuesday 06 March 2001 17:22 schreef JK het volgende:
Ik woon in Hoogland,

Maar rond juni 2001 hebben we hier gewoon in Hoogland/Kattenbroek (zelfde centrale).
Was dat maar waar !!!! kattenbroek
zit op de centrale van ZIELHORST !!!!
en ik dus ook in HOOGLAND !!!!

die klootzakken van een KPN !!!!!

ik wil ook adsl en wel zo snel mogelijk

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 19:20
Op Friday 16 March 2001 10:47 schreef Savages het volgende:

[..]

euhh... HOOGLAND is een buitenwijk van Amersfoort...! :D :P

>:) (dat doet pijn bij die boeren..! :7)
Hoezo is het nog een buitenwijk? Het is gewoon deel van Amersfoort >:) >:)

(nog meer pijn)

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

Verwijderd

Weet iemand of er "ooit" een vage vorm van breedband internet in Leusden gaat komen :?

Verwijderd

Op Saturday 17 March 2001 21:10 schreef Bastard2K het volgende:
Weet iemand of er "ooit" een vage vorm van breedband internet in Leusden gaat komen :?
(*&^(*&^*&^& mensen zoek zelf verdomme eens een keer.
Ok: voor ADSL voer hier je postcode in, voor kabel: heb je upc: www.chello.nl, enz gewoon ff naar de site van je kabelaar (van je tv weetje wel ;))...

Verwijderd

Op dinsdag 06 maart 2001 17:34 schreef jurjen13 het volgende:
ik heb nu ook mxstream sinds half december....toen we eind november de check deden gaven ze aan dat het nog tot voorjaar 2001 ging duren en toen we de winkel ingingen, vertelden ze ons daar dat het nog minstens tot mei 2001 ging duren...3 dagen later was alles aangevraagd en mogelijk...
Het moraal van dit verhaal: gewoon blijven proberen, bij KPN weten ze helemaaaaaal nix!
inderdaad, bij ons gaf hij op 2135 NB de hele tijd begin maart aan, dat is nu begin mei. Ik heb het nu aangevraagd, en XS4ALL geeft aan dat het in H'dorp al beschikbaar is....

KPN = :?

• TheRitz
Wat kan mij het nou rotten of Hoogland een wijk is van Amersfoort of een geannexeerd durp. IK WIL ADSL, F$#KING HELL, EN SNEL!!!

..zucht....

eens even de postcodecheck doen dan maar weer:

" Het is helaas nog niet bekend wanneer Mxstream in uw buurt beschikbaar komt."

Wat wel opvallend is: ik woon hier vlak achter de RK kerk in Hoogland (puur toeval hoor :) ) en die krijgen het wel volgens de postcodecheck. Misschien dat ik maar eens een kabeltje door ga trekken vanuit de toren van dat ding naar me huis :7

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 14:40 schreef TheRitz het volgende:
Wat kan mij het nou rotten of Hoogland een wijk is van Amersfoort of een geannexeerd durp. IK WIL ADSL, F$#KING HELL, EN SNEL!!!

..zucht....

eens even de postcodecheck doen dan maar weer:

" Het is helaas nog niet bekend wanneer Mxstream in uw buurt beschikbaar komt."

Wat wel opvallend is: ik woon hier vlak achter de RK kerk in Hoogland (puur toeval hoor :) ) en die krijgen het wel volgens de postcodecheck. Misschien dat ik maar eens een kabeltje door ga trekken vanuit de toren van dat ding naar me huis :7
Trek hem dan gelijk door naar mijn huis want als ik hard met een steen gooi sneuvelt er bij jullie een raam ;)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:46

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 15 maart 2001 22:40 schreef Savages het volgende:

[..]

Waar haal je die info vandaan..!?? :?
Van de Mxstream site. En verder heb ik ooit een diskette gezien waarmee je prijzen voor huurlijnen kon uitrekenen. Daarmee zag je ook op welke centrale je zat. En een beetje logisch redeneren natuurlijk ;)

• TheRitz
Waar woon jij dan Reyes? Toch niet ook aan de Pastorielaan he? :)

Ik zie net op de XS4ALL site dat ADSL in Amersfoort-Hoogland beschikbaar is. Ik dus meteen op ADSL Aanvragen klikken -> postcode check (oh oh...) en ja hoor...."nog niet beschikbaar". Hoogland heeft toch maar 1 postcode? :) Echt balen. Ik wil snelheid verdorie!

• Banaan
  • Laatst online: 16:15
Op maandag 19 maart 2001 18:30 schreef TheRitz het volgende:
Ik zie net op de XS4ALL site dat ADSL in Amersfoort-Hoogland beschikbaar is. Ik dus meteen op ADSL Aanvragen klikken -> postcode check (oh oh...) en ja hoor...."nog niet beschikbaar". Hoogland heeft toch maar 1 postcode? :)
Hehehe Hoogland heeft inderdaad maar 1 setje cijfers, maar die stomme letters maken ook blijkbaar wat verschil.. :)

* Banaan woont namelijk op de zandkamp (3828 GD) en jaja vanaf mei 2001 moet daar adsl verkrijgbaar zijn!! :)

Best vreemd dan eigenlijk dat als je aan de Pastorielaan woont geen adsl kunt krijgen.. zit je toch op een andere centrale.. beetje lullig.. >:)

Hehe en owja.. Hoogland is geen buitenwijk van Amersfoort!! Hebben (of hadden) we daar niet zo'n leuke actiegroep voor? RAAF -> Radicaal Anti Amersfoort Front :)

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 18:30 schreef TheRitz het volgende:
Waar woon jij dan Reyes? Toch niet ook aan de Pastorielaan he? :)

Ik zie net op de XS4ALL site dat ADSL in Amersfoort-Hoogland beschikbaar is. Ik dus meteen op ADSL Aanvragen klikken -> postcode check (oh oh...) en ja hoor...."nog niet beschikbaar". Hoogland heeft toch maar 1 postcode? :) Echt balen. Ik wil snelheid verdorie!
wil ik ook !!!! en wel NU ....

hoogland kunnen postcodes 3828 AA t/m 3828 JN
die zitten op

CENTRALE GEBIED AMERSFOORT - HOOGLAND

1 ding is zeker ik zit op

CENTRALE GEBIED AMERSFOORT - ZIELHORST

en hoe jullie hoogland noemen kan me geen flikker schelen ....
als ik maar snel die kut aansluiting van
die boefenclub .....

GROETEN hans

Verwijderd

joupeecee = upc = jou pc
kaashema = casema = kaas van de hema
tsjeljoh = chello = tropisch vogeltje
wanadoe = wannado =wil je het (met me) doen
a.d.s.l = adsl = Aleen De Slimme Luitjes (die door de postcode check heen komen kunnen het gebruiken )
mxstreem = mx stream = sincefiction van de kpn

had ik ff zin in

• TheRitz
Heee Hansit...waar zit 3828 EZ dan op (welke centrale bedoel ik)? Zeker op Kattenbroek ofzo? Kenne we da nie erguz vindeh? We zijn toch Tweakers for Pete's sake!

Verwijderd

Ik woon in kattenbroek.

Ach ik zie wel wanneer we kunnen adsl'en...en tot die tijd lekker :Z met kaashema |:(

• TheRitz
Hoe kom je er dan bij dat jullie daar op de centrale van Zielhorst zitten? Kattenbroek heeft een eigen centrale hoor!

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 10:17 schreef TheRitz het volgende:
Hoe kom je er dan bij dat jullie daar op de centrale van Zielhorst zitten? Kattenbroek heeft een eigen centrale hoor!
een proggie van KPN "vaste verbindingen"
volgens HUN zit ik op de centrale Amersfoort-
zielhorst

ik kan thuis (vanavond) pas kijken waar de postcode van RITZ op zit

Groeten Hansit

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 10:48 schreef hansit het volgende:

[..]

een proggie van KPN "vaste verbindingen"
volgens HUN zit ik op de centrale Amersfoort-
zielhorst

ik kan thuis (vanavond) pas kijken waar de postcode van RITZ op zit

let maar op als op http://www.xs4all.nl/adsl/aanvragen/beschikbaarheid.html staat dat CENTRALE GEBIED
AMERSFOORT - ZIELHORST aan de beurt
is dat ook 90 % van kattenbroek
kan aanvragen

Groeten Hansit

• pjottum
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

okee, dus ik zit op amersfoort kruiskamp volgens het vaste verbindingen progsel, dus ik zou toch adsl moeten kunnen krijgen volgens de tabel bij xs4all. Dus nu is Pjottum verward, want wat is nu waar ??

Ach, als ze nog langer wachten frut je een umts kaart in je pci slot en kan je zo snel internetten .. :)

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 11:49 schreef pjottum het volgende:
okee, dus ik zit op amersfoort kruiskamp volgens het vaste verbindingen progsel, dus ik zou toch adsl moeten kunnen krijgen volgens de tabel bij xs4all. Dus nu is Pjottum verward, want wat is nu waar ??

Ach, als ze nog langer wachten frut je een umts kaart in je pci slot en kan je zo snel internetten .. :)
op centrale gebied kruiskamp zit (volgens mij)

kruiskamp
liendert
schuilenburg

maar wat the hell is umts ???

ga zo ff lekker schelden in de primafoon
winkel in de stad

Groeten

• TheRitz
Goed man Hasit! Ben errrg benieuwd! :9~

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 15:52 schreef TheRitz het volgende:
Goed man Hasit! Ben errrg benieuwd! :9~
de postcode gegevens voor 3828 EZ
zit op AMERSFOORT - ZIELHORST

dus THERITZ wij zijn gelijk aan de beurt
(denk ik) als op die kut page van XS4all
staat dat amersfoort zielhorst aan de beurt is dan kunnen we EINDELIJK aanvragen

hoe kan je hier een bitmapje mee sturen ??
of is dat weer niet mogelijk ?

• TheRitz
Bitmapje met screendump van dat proggie? Mail anders effe naar mij op theritz@hotmail.com als je wilt

Thanx!

Verwijderd

Op woensdag 21 maart 2001 07:37 schreef TheRitz het volgende:
Bitmapje met screendump van dat proggie? Mail anders effe naar mij op theritz@hotmail.com als je wilt

Thanx!
doe ik vanavond ......
mail anders ook proggie wel is ongeveer
1 Mb ok ?

Verwijderd

Op woensdag 21 maart 2001 07:37 schreef TheRitz het volgende:

Thanx!
het gaat inderdaad om een screen dump van
datg proggie

CU

• TheRitz
Doetu maar. Zippen mag ook :) Lang leve het 56k6 modem!

Verwijderd

Als jullie dan allemaal ADSL nemen word mijn kabel een stuk sneller :P

• TheRitz
Ik wacht dan nog wat langer en dan zit ik over 10 jaar in me eentje op het telefoonlijntje die dan ook geen drol meer kost omdat het ouderwets is om via een draadje te Internetten!! :)

• pjottum
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 20 maart 2001 11:52 schreef hansit het volgende:

[..]

op centrale gebied kruiskamp zit (volgens mij)

kruiskamp
liendert
schuilenburg

maar wat the hell is umts ???

ga zo ff lekker schelden in de primafoon
winkel in de stad
Fijn gescholden ? umts is zeg maar eigenlijk voor je gsm .. was grapje. Maar het is mij in elk geval niet duidelijk wat ze nou gaan doen. :( Gekke kpn'ers ..

Verwijderd

Ik krijg een week geleden een blije brief:

ADSL is NU in uw regio beschikbaar (amersfoort-de berg) met een actie tot 30 juni!

Ik stuur mijn aanmelding ondertekend op naar Zonnet.

Ga daarna toch maar ff de postcode check doen. -> pas beschikbaar in augustus... |:(

Ik hap dus op een actie terwijl die actie niet eens geld...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Als je wilt weten, of jouw centrale technisch gezien al ADSL ready is en dus van een DSLAM (=ADSL 'centrale') is voorzien, moet je er gewoon even langsrijden. Voor de centrales waar ADSL wordt geleverd, zet KPN grote grijze kasten neer, die er dus best nieuw uitzien.

Hier even de adressen van de centrales in A'foort:

Amf-C
Utrechtseweg
33
3811NA
AMERSFOORT

Amf-Hld
Zevenhuizerstraat
3
3828BA
HOOGLAND

Amf-Kkp
Dirk Loogenstraat
5
3814BC
AMERSFOORT

Amf-Leu
Rozengaarde
35
3831CC
LEUSDEN

Amf-Zlh
Heideweg
17
3828ML
HOOGLAND

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Hier in schothorst zou dat dus in Mei al gebeuren en nog steeds geen verdere bericht gehad :(

Verwijderd

Utrechtseweg is niet ver van mijn bed...
zo'n 200 a 300 meter hemelsbreed.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Beetje oud topic... is niet zo erg, maar voor dit soort zaken is de (inmiddels een week niet op gereageerde) ADSL beschikbaarheidsthread in het leven geroepen :)
Gelieve hier uw vragen/discussies over ADSL beschikbaarheid te posten:
[topic=152232]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.