Toon posts:

Geen geluid met USB Audio en Vista 64

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoihoi; ik ben tegen een probleem aangelopen met Windows Vista 64, namelijk het wegvallen van het geluid door mijn headset. Ik maak gebruik van een Sharkoon Majestic 5.1 (3e revisie) headset, die gebruik maakt van een USB poort.

Indien ik de headset aansluit op een nieuwe USB poort (waarop deze headset nog niet eerder heeft gezeten) dan werkt de headset net zo lang, totdat er een keer op de "mute" of de "volume" knop van de headset gedrukt is (dit is volgens mij een digitaal signaal naar de audiomixer van Vista zelf). Als ik hier heb aangezeten dan komt er geen geluid meer uit de speakers van de headset.

De enige optie is het gebruiken van een andere USB poort, waarop de headset nog nooit heeft gezeten 8)7

Nu heb ik wellicht op de MS site gevonden waarmee ik het kan fixen.. maar op deze site staat dan nergens een download link (http://support.microsoft.com/kb/933262)... Iemand bekend met dit probleem? _/-\o_

• Mexxwelll
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-01 08:53
er staat:
To resolve this problem immediately, contact Microsoft Customer Support Services to obtain the hotfix. For a complete list of Microsoft Customer Support Services telephone numbers and information about support costs, visit the following Microsoft Web site:

Dus even contact opnemen met microsoft helpdesk, zeg welke hotfix je wilt hebben en je krijg hem binnen 30 minuten doorgemailt..

Gr. Mexx

Verwijderd

Topicstarter
Ohwjah, niet goed doorgelezen :s ik heb de hotfix inderdaad gemaild gekregen en het werkt nu naar behoren!!