uitval laptop gf go 7330

Pagina: 1
Acties:

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-11-2025
Beste mensen, ik zit hier met een probleem aangezien ik een nogal verstokte gamer ben :P

Ben de bezitter van een asus a8jn, met een geforce go 7300 erin.

nou komt het me de laatste tijd te vaak voor dat nhij tijdens het gamen uitvalt en erg heet wordt

(idle 60 graden belast 80-85 graden)

hij moet ook echt afkoelen als ik weer boot, lukt pas als hij koel is.

Is dit nou normaal? ik heb hem op het bureau staan met een cooler master notebookcooler eronder,

goede airflow, en er staat ook nog een ventilator op het bureau te blazen.

Anyone?

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08-2025
Schroef je laptop eens open en verwijder het stof, dat scheelde bij de mijne een stuk.

Verwijderd

Dubbelpost je met post in het A8 topic.

Zoals ik ook daar al aangegeven had, ik zat met precies hetzelfde probleem met mijn A8JN. Mijn oplossing was om met NHC de multiplier van de cpu (T5500) op het maximale te locken, en het voltage op het minimale (0.9500volt). Hierdoor is de processor zuiniger en verstookt een stuk minder warmte. Net zoals overclocken maar dan omgekeerd zegmaar ;)
Van instabiliteit heb ik nog niets gemerkt (damn C2D processoren :9). Ander voordeel is dat het ook nog eens positief is voor je accuduur.

Ik had hem ook al open gehad, maar er zat verder geen stof in ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 10:10 ]

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-11-2025
Beste mensen, heb hem open gehad en het stof eruit gehaald, waarna de lucht weer vrijelijk kan stromen :)

excuses voor dubbelpost, was zo stoned als een kanarie vannacht :+

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:53

Griffin

Is mythical

gerbenvandijk schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:16:
Beste mensen, heb hem open gehad en het stof eruit gehaald, waarna de lucht weer vrijelijk kan stromen :)

excuses voor dubbelpost, was zo stoned als een kanarie vannacht :+
Offtopic:
Drugs are bad m'kay