Toon posts:

Functionaliteiten van Gmail in een emailprogramma

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al en tijdje gezocht op het forum, maar kan het antwoord nog niet vinden.

Al geruime tijd maak ik gebruik van gmail en ben ontzettend te spreken over de functie dat al je berichten onder elkaar worden gezet van dezelfde emailconversatie. Echt een ideaal systeem vind ik!

Nu moet ik echter gebruik gaan maken van een ander emailadres, niet webbased. Mijn vraag is of er er ook een programma is dat dezelfde functie heeft die gmail ook heeft. Heeft bijvoorbeeld Outlook of Thunderbird deze functie? Of zijn er nog andere programma's.

En sowieso, welk email-programma is verder het handigst?

p.s. Je zou zeggen dat het op het forum daar wel vaker over is gegaan, maar ik heb het echt niet duidelijk kunnen vinden (of in heel oude topics > 4 jaar geleden)

[edit]Topictitel mag wel wat duidelijker :X

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat stel je zelf voor als topictitel?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Functionaliteiten van Gmail in een emailprogramma (misschien)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 01:00:
Functionaliteiten van Gmail in een emailprogramma (misschien)
Juist, want dat is de essentie van m'n vraag. Maargoed, ik heb er liever gewoon een antwoord op dan een ontzettende discussies over een topictitel ;)

• QuaQu
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08-2021
Wat je zoekt heet volgens mij "Threaded messaging" en het zit in ieder geval in evolution (schaamteloos gestolen van mezelf) zie dus evolution-win32.sourgeforge.net.
Ik heb geen Windows en/of Outlook hier, dus kan je daar niet echt mee helpen....

Ha, net nog even gevonden: lifehacker
Overigens gevonden op google met threaded+messaging+outlook

"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-07 14:59

Koppensneller

winterrrrrr

Outlook heeft ook een functionaliteit die voorziet in de groepering van emails in conversaties. Dit zit in ieder geval in Outlook 2007, hoe het met eerdere versie zit, kan ik je niet vertellen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar daar staan dan niet je verzonden mails tussen de conversie toch?

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-07 14:59

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:53:
Maar daar staan dan niet je verzonden mails tussen de conversie toch?
Nee, dat is waar inderdaad. En dat is toch zeker handig! :)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je kunt Gmail ook gebruiken met andere emailaccounts. Is dat niet een idee? Dan kun je met je Gmail-interface en -functionaliteiten je andere adres beheren.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Pagina: 1