Vandaag kon ik bij toeval toch nog aanwezig zijn op de SDG Dirt Jam Competition langs de A4 op het trials terrein bij rijswijk. Daar was ik nét te laat voor de competitie zelf (die overigens afgelast was) maar daarna droogde het op en waren een aantal hardcore gasten toch nog aan de slag gegaan op het modderige terrein (het is niet voor niets Dirt-jam natuurlijk
)
Zo'n 500 fotos geschoten (veel actieshots voor de gasten zelf), moeilijke condities (steeds wisselend van bewolkt naar zonnig tot zeer zonnig en terug) maar er zaten toch wel wat mooie tussen die ik hier wel even in de testcase wil gooien:

Dit vind ik zelf misschien wel de beste van de dag

Hij doet bijna pijn aan je ogen doordat ik wat ge-experimenteerd heb met uitzoomen tijdens het nemen van het shot maar hij is toch wel gaaf. Weet iemand misschien een goeie crop?

Een grappige foto kan ook een goede foto zijn imo

Het meeste is geschoten op TV mode met een sluitertijd van tussen de 1/100 en 1/250 en wat stops AV correctie ivm de bewolking/zonlicht
Zo'n 500 fotos geschoten (veel actieshots voor de gasten zelf), moeilijke condities (steeds wisselend van bewolkt naar zonnig tot zeer zonnig en terug) maar er zaten toch wel wat mooie tussen die ik hier wel even in de testcase wil gooien:
Dit vind ik zelf misschien wel de beste van de dag
Hij doet bijna pijn aan je ogen doordat ik wat ge-experimenteerd heb met uitzoomen tijdens het nemen van het shot maar hij is toch wel gaaf. Weet iemand misschien een goeie crop?
Een grappige foto kan ook een goede foto zijn imo
Het meeste is geschoten op TV mode met een sluitertijd van tussen de 1/100 en 1/250 en wat stops AV correctie ivm de bewolking/zonlicht
[ Voor 2% gewijzigd door SchizoDuckie op 16-07-2007 00:16 . Reden: Ohjah, alles geschoten met EOS 350d met UV filter en kitlens ]