Toon posts:

Voeding Crisis...

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers...
ik ben van plan om een Gigabyte 8800 GTX en een Gigabyte GA-P35-DS3 te gaan kopen. Maar dan heb ik ook een nieuwe voeding nodig en ik ben nogal kieskeurig :D
Mijn eisen zijn namelijk :D :

Ik wil graag dat hij er mooi uitziet bijvoorbeeld Zwart of Zilver maar niet goud,
Het lijkt me wel mooi als hij een blauw verlichte fan heeft maar dat hoeft niet persee,
Om elke aansluitings kabel een zwarte kabelsluis zodat je niet die gele/rode gekleurde kabeltjes ziet
450 Watt of erboven want de 8800 heeft behoorlijk veel stroom nodig
Niet al te duur, ongeveer 50 euro.

Ik heb ook al een voeding gevonden namelijk de ASUS A-45GA maar die heeft niet om elke aansluitings kabel een kabelsluis hoewel dat wel op een site staat http://nl.asus.com/produc...202&model=556&modelmenu=1 (foto onderaan)
maar op deze site zie je duidelijk van niet:
http://www.casejunkies.co...0001&hl_id=2838&page=3958

Ook heb ik de Cooler Master iGreen 500 Watt gezien die ik heel mooi vind maar die is weer iets duurder en ik wil zo min mogelijk betalen.

Kunnen jullie mij helpen om een goede voeding te vinden die aan mijn eisen voldoet :D
Alvast bedankt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke voeding heb ik nodig? Deel 17
Kijk eens aan, een heel mooi toipc hiervoor :)

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dus je wil een mooie look en gesleevde kabels? Ook wil je een betrouwbare 450Watt+ voeding? Maar je wil maar 50 euro max betalen?

Sorry, maar dat dubbeltje gaat je niet op die rij zetelen. Stel of je prijs of je eisen bij, dit is zoeken naar een bwm voor een kwartje.

De meeste mensen deugen!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je koopt een 8800GTX en wil dan max 50 euro uitgeven aan een voeding ? Een goede voeding is erg belangrijk en mag zeker wat kosten.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:18
Ikheb een TAGAN c.a. 90€ 500 watt. perfect still ding. sleeved en modulare kabels.

Wat ik alleen niet snap is De voeding zit in je kast. Window of geen windows dat ding zie je eigelijk niet. WTF wil je een mooie voeding. Ga beter voor een goede voeding van goede kwalitijd ipv looks en dat je bord na 6 maanden mag weggooien omdat je voeding niet helemaal lekker is.

FF voor 1 en ander.. een GOEDE voeding is 1 van de belangrijkste onderdelen van je PC. zonder goede voeding draaid je systeem onstabiel en kan deze defect raken door over of onderbelasting.

[ Voor 20% gewijzigd door To_Tall op 15-07-2007 23:47 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:07
Overigens, die review is ruim anderhalf jaar oud, het kan natuurlijk prima zijn dat Asus intussen wél volledige sleeving toepast ;)

Tijd vliegt, was ooit mn eerste PSU die ik reviewde, anderhalf jaar geleden alweer :o

[ Voor 27% gewijzigd door Carpento op 15-07-2007 23:47 ]

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Heb vorige week de ASUS A-45GA ingebouwd in een computer, en deze zijn nog steeds niet volledig gesleeved, hij is zo gesleeved zoals op het plaatje staat.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
To_Tall,
Welke heb je dan, de U25 of de U35? en die ziet er tog ook mooi uit?
Maar zijn er geen Goede voedingen te vinden voor ongeveer 50 euro dan?
Als dat zo is (wat is dus niet dacht) kan ik beter voor de Cooler Master gaan want die is iets goedkoper als de Tagan. En die is tog wel goed?
Danku

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 16:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke voeding heb ik nodig? Deel 17

Hier op GoT is het heruitvinden van het wiel niet de bedoeling. Ga eerst eens op zoek naar andere ronde voorwerpen met gat erin voor het as voordat je een topic opent...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.