Toon posts:

LoveStoned Effect in Photoshop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zou heel graag dit effect willen nabootsen met een eigen foto...de screenshot is afkomstig van een videoclip van Justin Timberlake...kan iemand me misschien op weg helpen? alvast bedankt

Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/6811/jtpe8.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 23:08 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als je verwacht klaar te zijn met het klikken van een paar filters dan moet ik je teleurstellen.

Ik zou beginnen met desaturaten, dan de hue aanpassen naar blauw (of een nieuwe layer met overlay); dan een pattern definieëren met zwarte verticale lijnen, die een beetje blurren en dan een wave er op los laten of zoiets.

Maar wat heb je zelf al geprobeerd? Overigens is het (basisidee) naampje van dit effect interlaced. Andere trefwoorden: scanlines, tv lines

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 16-07-2007 02:51 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

om die lijnen zo te krijgen kan je heel prima met het displace filter werken. Daar moet je overigens wel wat mee oefenen om er handigheid in te krijgen, maar werkt prima voor patronen-die-een-oppervlak-moeten-volgen

Verwijderd

Met adobe after effects is dit wel te doen voor een hele video, maar jij wil dus echt een foto met deze effecten? Dat zou ik zo niet weten want gebruik zelf geen photoshop, in after effects zou ik je wellicht kunnen helpen. Maar zoals ik de jongens hierboven hoor werkt photoshop redelijk hetzelfde. Ik zou zoals Roblll al aangaf een nieuwe layer met overlay pakken. Op die layer een fractal noise instellen, daar kun je mooie dingen mee doen (eerst zal het een vaag lelijk ding zijn maar flink aan de instellingen zitten en je krijgt wat moois :). Dan een hue voor de kleuren instellen. Je moet het zelf maar een beetje proberen.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

dit is wel een populair effect zeg, voor een drankmerk heb im zo'n lijntje van de week in een videotje zitten klussen: http://www.friendsofsense...ansend_lijntje_test_2.swf

[ Voor 3% gewijzigd door XangadiX op 16-07-2007 21:10 ]

Stoer; Marduq

Verwijderd

Alleen dat test dingetje of de hele video? Want voor alleen dat lijntje is een week wel erg veel :P

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 21:11:
Alleen dat test dingetje of de hele video? Want voor alleen dat lijntje is een week wel erg veel :P
"...Van de week ...." = deze week

althans dat is wat ik er onder versta.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

0X55AA schreef op maandag 16 juli 2007 @ 21:17:
[...]

"...Van de week ...." = deze week

althans dat is wat ik er onder versta.
Ik ook, en ik kom uut d'n Achterhoek! :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Dat is ook wat ik er onder versta, maar dat zegt nog niet dat hij over dat ding de hele week heeft gedaan. Het kan ook zijn dat hij over de hele video deze week heeft gedaan en hier alleen een voorbeeldje laat zien :D

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-01 17:48
Kom op zeg :P

Van de week, is afgelopen week, of laatst, wat je ook als definitie wil gebruiken ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Modbreak:En einde discussie, verder ontopic, of deze posts gaan door de shredder!

en voor de goede orde, dit was alleen het begin van het filmpje :P -xx

[ Voor 33% gewijzigd door XangadiX op 17-07-2007 14:03 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1