Bestanden van een website downloaden.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-03 16:46
Hallo, in de ComputerIdee stond een keer een artikel over een programaatje waarmee je in één keer een lijst bestanden (bijv mp3'tjes) automatisch van een website kon downloaden, alleen heb ik dit tijdschrift niet bij de hand. Ik weet echt niet hoe zo'n pragramma heet, kennen jullie er mischien één?

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-07 14:04

Sosabowski

nerd

DIt programma al eens geprobeerd?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
:o Dat programma gebruik ik ook heel vaak, hoe heet het..

owja, google

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Verwijderd

WGET

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-03 16:46
Ja, ik heb al met google gezocht. Met verschillende zoekopdrachten. Anders zou ik geen topic openen.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:38

Onbekend

...

1 zoekresultaat geeft http://www.httrack.com/

Speel ook Balls Connect en Repeat

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Firefox of IE. voor FF Downthemall add on.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Tha Ra schreef op zondag 15 juli 2007 @ 23:03:
Ja, ik heb al met google gezocht. Met verschillende zoekopdrachten. Anders zou ik geen topic openen.
Dan ben ik - in dit geval - erg nieuwsgierig naar welke zoektermen je dan probeert, zoals ook per mail al gevraagd. Geef die een volgende keer dan even, dan kunnen we je helpen betere te bedenken. Het is normaal om een dozijn zoekpogingen te doen waar je bij elke poging de eerste tig hits bekijkt (dus niet alleen de eerste bladzijde). Maar dat was in dit geval niet eens nodig; meteen de eerste poging van mij was namelijk al raak: binnen CSA zoeken op 'download bestanden van website' en een van de eerste hits (uit 2003) geeft antwoord: bijv. teleport pro.

wget is inderdaad krachtiger.

Maar goed, dit is al heel erg vaak besproken en je hebt al diverse antwoorden. Dit topic kan dus ook wel dicht :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.